וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מרגישים שינוי גדול, הדרבי הבא ייראה אחרת"

הפועל תל אביב אופטימית, אבו אל היג'ה: "הספרדים עושים את שלהם, אנחנו טובים מבעונה שעברה". הפציעות של גוטליב ובומבה קלות, המשטרה תבקש להרחיק את המתפרעים לתקופה ממושכת

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב יצאה מההפסד 3:1 אמש (שבת) בדרבי ברגשות מעורבים. מצד אחד, האדומים הביעו שביעות רצון כי עד החילוף של אדי גוטליב (בשל פציעה) הקבוצה עמדה טוב על המגרש וכמעט לא עמדה בסכנה, למרות ששיחקה ללא דודו ביטון וללא ארבעה מתוך חמשת הזרים. מצד שני להפסיד בדרבי, ולא משנה עד כמה הוא משני, הוא תמיד סוג של דיכאון באדום.

"יש מקום לאופטימיות", אמר בסיום המשחק כובש השער של הפועל עיאד אבו עביד. "ראינו קבוצה רעבה וצעירה שזה גם דבר חשוב מאוד. אל תשכחו שהיום היו חסרים לנו הרבה שחקנים. לא הבנתי למה אדי גוטליב יצא, רק אחר כך הוא אמר לי שהוא נפצע. זה הכדורגל וחבל. אני חושב שעמדנו טוב רוב המשחק. השער שכבשתי זה חלום שהתגשם וזה עשה לי טוב על הלב, אבל ההפסד שבר אותנו. אתם תראו לקראת הליגה שתהיה קבוצה יותר טובה ורעבה ואסור לשכוח שזה משחק ראשון רשמי שלנו לעומת מכבי שזה חמישי שלה. אני מאמין שבדרבי הבא נראה הפועל אחרת, יותר מאומנת והקהל יהיה מרוצה ממנה".

איאד אבו עביד שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שומר על אופטימיות. אבו עביד/ברני ארדוב

"מתחילת המשחק עבדנו מאוד קשה", הוסיף מוחמד אבו אל היג'ה. "עד שאדי יצא עמדנו שווה בשווה מולם. מכבי קבוצה חזקה ולנו עדיין חסרים כמה שחקנים משמעותיים. אנחנו נעבוד קשה בכל אימון ובכל משחק ניתן את המאה אחוז, אנחנו הפועל תל אביב שהיא סמל ענק וניתן הכל בשבילה. אני מרגיש שהקבוצה יותר טובה מהעונה שעברה ועובדים מאוד קשה עם צוות האימון. אני חושב שמרגישים את השינוי הגדול שעבר על המועדון, רואים שהצוות הספרדי עושה את שלו ועמדנו טוב עד דקה 60. נשים את הדרבי מאחור".

בהפועל הרגיעו בנוגע לפציעות של גוטליב וקלאודיו בומבה. הבלם סובל מרגישות בשריר האחורי ואילו הרומני ספג חבטה בגב. שניהם, לפחות כרגע, לא אמורים להיעדר בשבוע הבא.

עוד בענייני הדרבי: האדומים צפויים לעמוד לדין משמעתי על שירי השואה שנשמעו מיציע חמש ועל זריקת חפצים לעבר שחקני מכבי. הבוקר יובאו לבית משפט השלום בתל אביב עשרה מעצורי אמש. המשטרה תבקש להרחיק את המתפרעים לתקופות ממושכות.

מלבד זאת, בהפועל מרוצים מהחתימה של ליביו אנטל לארבע שנים. הרומני צפוי להצטרף לאימונים יחד כבר היום עם הבלם לוקאס וינטרה, שחתם לשנתיים. בהפועל עדיין מחפשים חלוץ ישראלי שישלים את הסגל. לאחרונה ביררה הקבוצה על אפשרות לרכוש את דובב גבאי מבית"ר, אך כרגע אלי טביב דורש עליו סכומים גבוהים. אם בן רייכרט יצטרף בסופו של דבר לקבוצה,בהפועל יבחנו את האפשרות להשאיל את איסמעיל לינגנה ולהביא חלוץ זר במקומו, אך הדברים כרגע עוד רחוקים מלצאת לפועל. הצוות המקצועי גם ככל הנראה לא יתנגד למהלך שכזה לאחר ששני הקשרים הצעירים רז נחמיאס וניר לקס המשיכו להרשים גם אתמול.

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי תל אביב ניצחה 1:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
אנשי אבטחה ביציע הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב תשלם? האוהדים מתפרעים/ברני ארדוב

עמותת האוהדים "האדומים" פרסמה הודעה בה נכתב: "העמותה מגנה את התנהלות משטרת ישראל והאחראים על כוח בטחון הציבור, השמירה על הסדר, השיטור והאבטחה אמש במשחק הדרבי במסגרת גביע הטוטו. צר לנו כי משטרת ישראל בחרה להפעיל כוח בלתי סביר ונקטה בצעדי ענישה קולקטיבית כנגד יציע שלם, המאוכלס גם בנשים וילדים. בפעולתיה והתנהלותה של המשטרה באירוע אמש היא יצרה בעצמה אירוע אלים שיצא מפרופורציות, כאשר שוטרים נקטו בכוח בלתי סביר אל מול אזרחים שומרי חוק שכל פשעם הוא שהם אוהדי כדורגל. למעשה, המשטרה רק ליבתה את האירועים וממש לא תרמה להשבת הסדר הציבורי. טיפולה של המשטרה באירוע זה היא תמרור אזהרה גדול לכל חובבי הספורט בישראל בכלל ואוהדי הכדורגל בפרט. מחובתנו לציין כי מרחב יפתח במשטרה דרש להעמיד למעלה מ-600 אנשי אבטחה ונדמה כאילו חיפש אירוע שיצדיק דרישותיו. העמותה גורסת כי ברור לכל שעדיף שעשרה עבריינים יהיו חופשיים מאשר שחף מפשע אחד ייכלא. אמש בבלומפילד נפגעו עשרות אזרחים, וביניהם חיילים, נשים ובני נוער וילדים חפים מפשע, רק מכיוון שמצית אחת נזרקה לכאורה מהיציע בו הם שהו. העמותה מתכוונת להתייעץ עם גורמים משפטיים ותשקול להגיש תלונה למח"ש בשם אוהדי הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully