וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עאהד עזאם סובל מקרע ברצועה הצולבת, ייעדר כשמונה חודשים

2.8.2015 / 11:41

קשר הפועל חיפה עבר בדיקת MRI, ממנה עולה שהוא סובל גם משני קרעים במיניסקוס. בנין עודד על קובארז' שטעה וספג בדרבי בגביע הטוטו. חנן ממן: "היה כיף גדול לשחק שוב במדים האלה"

one

קשר הפועל חיפה, עאהד עזאם, סובל מקרע ברצועה הצולבת בברך ומשני קרעים במיניסקוס, והוא ייעדר כשמונה חודשים מהמגרשים. עזאם שנפצע במחנה האימון של הקבוצה באיטליה, עבר אתמול (שבת) בדיקת MRI והיום קיבל את התשובות הכואבות. בעקבות הפציעה, בחיפה שוקלים להחתים שחקן זר למרכז המגרש. לאדומים מהכרמל נותרה משבצת פנויה לזר אחרי שטוסיין ריקטס עזב לטורקיה.

בחיפה היו מרוצים מאוד מהעמידה של השחקנים למרות ההפסד 2:1 בדרבי מול מכבי חיפה בגביע הטוטו. בקבוצה יצאו מעודדים מאוד מכך שבניגוד לשנה שעברה, השחקנים נראו מחויבים יותר, כאשר חנן ממן ותומר סוויסה הראו לפרקים שהם יכולים להוסיף המון לקבוצה, כמו גם יוסי דורה, שהפגין משחק לחימה מצוין. בקבוצה החמיאו לאמיר אבו ניל על יכולתו, בעוד המאמן טל בנין הבהיר לו שהוא חלק מהתוכניות שלו והכניס אותו לתלם אחרי תקופה ארוכה בה השחקן רצה לעזוב. בסיום המשחק ניגש המאמן לשוער פז'מיסל קובארז', חיבק אותו וניסה לעודד אותו לאחר השער השני שספג ונבע משגיאה שלו. בנין אמר לשוער שדברים כאלה קורים וביקש ממנו להרים את הראש לקראת ההמשך.

פז'מיסל קובארז' שוער הפועל חיפה. יוסי ציפקיס
טעות שעלתה בהפסד. קובארז'/יוסי ציפקיס

ממן, שרשם משחק רשמי ראשון בקדנציה החדשה שלו בקבוצת נעוריו, סיכם: "היה כיף גדול לשחק שוב במדים של הפועל חיפה. היה מאוד מרגש ושמחתי שזה היה בדרבי. שמתי הכל בצד והשתדלתי להיות טוב, יש לנו דרך ארוכה. אנחנו מעודדים מהיכולת ופחות מהתוצאה, אבל עוד נשתפר והליגה היא הדבר הכי חשוב". לגבי העובדה שבמועדון מצפים שהוא יהיה שחקן מוביל אמר ממן: "זו מחויבות גדולה, אבל אני לא חושב שזה אני ועוד עשרה. אני לא משחק לבד, יש שחקנים טובים לצדי. טל התעקש ורצה אותי ואני אתן בשבילו הכל. אנחנו צריכים להחזיר את הקהל שלנו. הרבה שנים שלא היינו בטופ ואם נעשה פלייאוף עליון, זה יהיה הישג אדיר. עמדנו מול מכבי חיפה טוב על המגרש, הגענו למצבים טובים ויכולנו לעשות 0:2 והכל היה נראה אחרת. אני מעודד מהדרך, נראנו טוב במחנה ונמשיך להתאמן חזק. יש קבוצה טובה, חזרו הרבה שחקנים שמזדהים עם הסמל והמועדון. יש ילדים טובים וחיוביים, שיתנו מה שצריך לתת ברגע שיקבלו את ההזדמנות. אם אני מסתכל על הסגלים של הקבוצות בליגה, מלבד הגדולות אני לא חושב שאנחנו נופלים משום סגל".

בקבוצה מקווים שבהתאחדות לכדורגל יקבעו מועד קרוב לוועדת המשמעת שצפויה להיערך להילאל מוסא. כפי שפורסם בוואלה ספורט ביום שישי, בהתאחדות הבהירו למועדון שהשחקן חייב לעבור וועדת משמעת מיוחדת, בשל העובדה שהיה רשום בשתי התאחדויות בו זמנית, הפלסטינית והישראלית. מוסא קיבל את השחרור מהקבוצה הפלסטינית וכעת מקווים בחיפה שבהתאחדות הישראלית לא ימשכו את העניין. בקבוצה ישתדלו להעביר את עלי חטיב ואלי אלבז בבקרה עד יום שלישי, על מנת שיוכלו להיות בסגל למשחק גביע הטוטו ברביעי מול הפועל עכו. לגבי הישאם כיוואן, הרי שהבעלים יואב כץ עוד לא חתם על החוזה ורק אחרי שיאשר רשמית את הישארותו של השחקן, ניתן יהיה להעבירו בבקרת התקציבים.

עוד באותו נושא

גביע הטוטו: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה

(עדכון ראשון: 7:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully