וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריידי: "מאכזב שמצאו אותי לא אמין". קראפט: "טעיתי כשהאמנתי בליגה"

29.7.2015 / 18:33

אחרי ההחלטה על דחיית הערעור, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס והבעלים תקפו. קראפט הוסיף: "זה בלתי נתפס. אני מתנצל בפני אוהדי הפטריוטס על כך שלא נלחמתי בעונש שהקבוצה קיבלה במאי. חשבתי שזה יעזור לנקות את טום מהנושא"

טום בריידי קוורטרבק ניו אינגלנד פטריוטס. Tom Pennington, GettyImages
דבק בגרסתו. בריידי/GettyImages, Tom Pennington

כחודש לאחר הגשת הערעור, הודיעו ב-NFL אמש (שלישי) כי הבקשה של האלופה ניו אינגלנד פטריוטס והקוורטרבק שלה, טום בריידי, לבטל או להפחית את עונש ארבעת משחקי ההשעייה שספג השחקן על חלקו בפרשת ה"דפלייטגייט", הפחתת לחץ האוויר מהכדורים בגמר ה-AFC מול אינדיאנפוליס, נדחתה.

משמעות ההחלטה היא כי בריידי יפסיד את כל משחקי הפטריוטס עד למפגש במחזור השישי, כולל משחק החוץ מול בפאלו, משחק הבית נגד ג'קסונוויל ואחרי שבוע החופש, הביקור של ניו אינגלנד בדאלאס.

היום הגיב בריידי לדחיית הערעור בהצהרה רשמית בה כתב בין היתר: "אני מאוד מאוכזב מהחלטת ה-NFL. לא עשיתי שום דבר רע. למרות שעות של עדויות שהענקתי בששת החודשים האחרונים, הקומישינר השאיר את ההשעייה שלי על כנה והתבסס על כך ש'כנראה' היה לי 'מושג כללי' לגבי המתרחש. העובדות הן שלא אני ולא אף איש תחזוקה בארגון עשינו את הדברים בהם אנו מואשמים. הקומישינר התעלם משעות העדות שהענקתי ואני מאוכזב מכך שהוא מצא אותי לא אמין.

אני גם מסרב לקבל את הסיפור שפורסם אתמול לגבי הטלפון הסלולארי שלי. החלפתי את המכשיר השבור שלי אחרי שעורכי הדין שלי הבהירו ל-NFL שלא העביר להם את המכשיר בשום אופן. לרגע לא עודכנתי בכך שאם לא אעביר את המכשיר שלי למר וולס, הדבר יעלה לי בעונש. הכי חשוב, מעולם לא כתבתי לאף אחד שום דבר בנוגע ללחץ האוויר בכדורים. להגיד שהרסתי את המכשיר שלי כדי להעלים ראיות מה-NFL זה פשוט לא נכון. אפילו יצרנו קשר עם חברת הסלולאר בניסיון לבדוק האם אפשר לשחזר את ההודעות שנשלחו מהמכשיר השבור. עשינו כל מה שאפשר כדי לעזור לליגה בחקירה שלה. אין פה שום 'אקדח מעשן' והסיפור הזה בסך הכול נועד להעביר את תשומת הלב מכך שנענשתי מבלי שלחוקרים הייתה שום ראייה על משהו שלא כשורה.

העברתי בעזרת ארגון השחקנים ל-NFL הצעת פשרה, אולם הערעור נדחה מבלי שקיבלתי הצעה נגדית. אני מכבד את הסמכות של הקומישינר, אבל הוא צריך לכבד את הזכויות שלי כשחקן בליגה וכאזרח פרטי. לא ארשה לעונש הלא הוגן שלי להוות תקדים עבור שחקנים אחרים בליגה מבלי להילחם בכך".

בהמשך הערב, הפטריוטס פתחו רשמית את מחנה האימונים שלהם לעונה. ביל בליצ'יק, שהגיע אחרי רוברט קראפט אל הפודיום במסיבת העיתונאים, סירב לענות בנושא בריידי אולם הבעלים ירה: "טעיתי בכך שנתתי אמון בליגה. שישה חודשים חלפו מאז המשחק ולליגה עדיין אין שום הוכחה לכך שמישהו התעסק עם לחץ האוויר בכדורים. אני ממשיך להאמין ללא תנאי בטום בריידי. אני צריך להתנצל בפני אוהדי הקבוצה שלנו כי האמנתי במה שעשיתי בחודש מאי וחשבתי שאם לא אערער על העונש שקיבלנו מהליגה (מיליון דולר קנס ושתי בחירות דראפט שנלקחו, ע.ו.), יהיה הרבה יותר קל לזכות את טום בריידי. לצערי, טעיתי. עכשיו אני מבין שזה אף פעם לא היה ניסיון לעשות את מה שהוגן ונכון. אני מתחרט על ההחלטה הקשה שלקחתי במאי. ההחלטה לדחות את הערעור היא בלתי נתפסת".

עדכון ראשון: 15:18

רוברט קראפט בעלי ניו אינגלנד פטריוטס. נועם מושקוביץ
קראפט רותח/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully