וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוקאס וינטרה וליביו אנטל ינחתו בישראל כדי לחתום בהפועל תל אביב

היווני סיכם לשתי עונות ויחתום בכפוף לבדיקות רפואיות, הקשר צפוי להרוויח כ-250 אלף יורו לעונה אחרי שהצליח להתיר את חוזהו בגנצ'לרבירלי. זגורי כבר סיכם בבית"ר, אך סערת טביב גרמה לפיצוץ

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

יום פורה בהפועל תל אביב: הבלם היווני לוקאס וינטרה סיכם היום (שני) על חוזה לשתי עונות וינחת כבר מחר בערב (18:30) בישראל במטרה לחתום רשמית. כך הודיעה היום המועדון. וינטרה בן ה-34 שיחק במשך תשע שנים בפנאתינייקוס, בשורותיה רשם 227 הופעות ועשרה שערים. ב-2013 הגיע לליגה הספרדית, עת חתם בלבנטה, בשורותיה שיחק עד לסיום העונה הנוכחית. בעונה שעברה רשם 27 הופעות (26 בהרכב הפותח) במדי הקבוצה הספרדית. בנבחרת היוונית רשם 54 הופעות מאז 2005.

גם ליביו אנטל בדרך להצטרף באופן סופי להפועל תל אביב. אקס בית"ר ירושלים, שכבר סיכם את תנאיו בקבוצה, קיבל את השחרור המיוחל מג'נצלבירלי הטורקית, לה היה שייך כרטיסו, וינחת עוד השבוע בישראל כדי להצטרף סופית לסגל האדומים. אנטל צפוי להרוויח כ-250 אלף יורו לעונה.

ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
הפעם זה סופי? אנטל/יוסי ציפקיס

גם בגזרת המנודים ישנן התפתחויות. ימים לא קלים עוברים על בית"ר ירושלים וגם על ישראל זגורי. חוסר הוודאות הניהולית בבית"ר ועתידו של אלי טביב גורמים לתכניות כבר שיצאו לפועל לרדת לטמיון. לוואלה ספורט נודע כי ישראל זגורי, ששייך להפועל תל אביב ולא מורשה להתאמן עם הקבוצה, היה כבר בדרך לחתום בבירה. אלי טביב למעשה כבר הגיע לסיכום כמעט מלא עם אנשי הפועל על העברתו של זגורי ללא תמורה. אלא שהמאורעות האחרונים השאירו את הקשר בהפועל תל אביב, שם יש לו חוזה לשתי עונות נוספות בעלות של 180 אלף דולר.

בהפועל תל אביב עדיין מנסים עדיין למצוא לקשר קבוצה, שמספר קבוצות הסכימו לקלוט אותו, אך לא יכולות לשלם את שכרו הגבוה ולכן העסקאות לא יצאו לפועל. אל המירוץ אחריו שירותיו של הקשר הצטרפה גם הפועל עכו, שעשויה למצוא דרך לעשות מעין טרייד עם הפועל בתמורה לכסף שהאדומים אמורים להעביר לה עבור אדי גוטליב. כרגע אין משא ומתן בין הצדדים, אך ייתכן כי הוא יתחיל עוד השבוע.

לעומת זגורי, שלומי אזולאי נראה בדרך לבני סכנין. במהלך השבוע האחרון התקיימו מגעים בין סכנין לשחקן והשבוע פנו הצפוניים להפועל תל אביב באופן רשמי. סכנין מוכנה לשלם את רוב שכרו ונראה כי בהפועל נוטים לסכם עם הקבוצה מהצפון. במקביל עדיין ישנם מגעים בין הפועל לנתניה על שירותיו של אזולאי וייתכן שבסופו של דבר הוא כן יגיע לקבוצה של שלומי דורה, אולם הבעיות הכספיות בנתניה לא מאפשרות לה כרגע לשלם את שכרו של החלוץ, שעומד על 110 אלף דולר לעונה.

בהפועל תל אביב עדיין ממתינים לראות מה יקרה עם שי אבוטבול. בין הקפטן לשעבר לבין המועדון יש עדיין מגעים על התרת חוזהו. בכל מקרה, אחרי אבוטבול מחזרות גם הפועל כפר סבא וגם הפועל אשקלון מהליגה הלאומית. לא ברור לאן אבוטבול יצטרף בסופו של דבר, אך במקרה שלו הפועל תהיה מוכנה לממן את רוב שכרו אם יחליט לחתום בקבוצה אחרת.

האדומים, אגב, הציעו להפועל כפר סבא את כל שלושת המנודים - ישראל זגורי, שלומי אזולאי ושי אבוטבול - בעסקת חבילה.

(עדכון ראשון: 16:15)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ישראל זגורי שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
במלכוד. זגורי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully