וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: דויד מנגה ייעדר כחודש ויחמיץ את המשחקים מול ליברץ

24.7.2015 / 11:38

החלוץ נקע את הקרסול במהלך אימון במחנה ואחרי בדיקות שעבר אצל פרופ' מרטנס נקבע כי הוא לא יהיה כשיר לצמד המפגשים בליגה האירופית ועלול להחמיץ גם את מחזור פתיחת הליגה

אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה, סגנית האלופה, תיפתח את הופעותיה במסגרת האירופית ביום חמישי הקרוב (20:00), כאשר תתארח במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית אצל סלובן ליברץ הצ'כית. היום (שישי), גילתה קרית שמונה כי היא תיאלץ להסתדר בצמד המפגשים מול הצ'כים על המקום בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של המפעל ללא אחד מכוכביה, החלוץ דויד מנגה, שנפצע במהלך אימון במחנה שערכה הקבוצה וייעדר משני המשחקים הקרובים.

מנגה הפצוע יצא לבלגיה ועבר בדיקות אצל פרופסור מרטנס, שפ אובחן כי מדובר בנקע בקרסול. השחקן צפוי להיעדר כחודש מכל פעילות, מה שאומר שהוא יחזור לפתיחת העונה בליגת העל ב-22 באוגוסט או אפילו יחמיץ את המחזור הראשון. המשמעות, מלבד העובדה שמנגה לא יהיה זמין עבור סלאח חסארמה לשני המשחקים מול ליברץ, היא כי החלוץ יחמיץ גם את משחקי גביע הטוטו שתערוך הקבוצה עד לפתיחת העונה.

דויד מנגה עירוני קרית שמונה. יוסי ציפקיס
חוסר מזל משווע. מנגה/יוסי ציפקיס

מנגה היה פצוע לקראת סיום העונה הקודמת. העונה, הוא אמור להיות בורג מרכזי במערך של חסארמה, המאמן החדש של קרית שמונה. אלא שחוסר המזל שוב פקד אותו, לאחר שהוא נפצע במהלך תיקול עם דניאל בורחל. לאחר הפגיעה, מנגה חש כאבים עזים בקרסול שלבסוף, כאמור, התבררו כנקע.

הקבוצה תקיים היום משחק הכנה מול בני יהודה, שיהווה עבורה את משחק ההכנה האחרון לפני המפגש הכפול עם הצ'כים. קרית שמונה הפסידה את שני משחקיה הראשונים במחנה האימונים ובקבוצה מקווים לסגור את המחנה עם ניצחון שיעניק להם תחושה טובה יותר, זאת ללא קשר לעובדה שעד כה המחנה מוגדר על ידי אנשי הקבוצה כהצלחה גדולה. ביום ראשון צפוי קרית שמונה לצאת מהולנד לצ'כיה, שם תשהה עד למשחק מול ליברץ בחמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully