וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: וואקמה כעס. השחקנים חוששים: בלי אירופה, מעמדנו ייפגע

24.7.2015 / 6:14

אחרי ההדחה הכואבת, בבאר שבע מבינים: הרוטציה תיפגע, המבחן עובר לחדר ההלבשה. הניגרי כעס כשנכנס מאוחר, ברקת לא תביא זר חמישי בינתיים. ויש נקודת אור: היכולת של השחקנים במרכז השדה

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע בעקבות ההפסד אמש (חמישי) 2:1 לתון וההדחה מאירופה. לאחר המשחק התכנסו השחקנים בחדר ההלבשה, כשחלקם האשים את שופט המשחק בהרחקה של שיר צדק ("יכולנו להבקיע עוד שער. הוא הרס את המומנטום. זה שינה את כל המשחק", הסבירו), אחרים הודו כי "הקבוצה הוציאה את המינימום משני המשחקים, אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. תון קבוצה פחות טובה מאיתנו. בשורה התחתונה - נכשלנו". חלק מהשחקנים היו סבורים שבן שהר היה צריך לפתוח בהרכב, או לפחות להיכנס בשלב מוקדם יותר. גם לחילוף של לואי טהא, שהחליף את ברדה והיה לו חלק בשער השוויון, היה חלק בטענות.

שחקנים טענו כי בכר לא היה צריך לשחק ללא חלוץ תשע. למרות הכעס על הרחקת צדק, במועדון מבינים כי לתון נפסל שער חוקי, אך ציינו בהקשר הזה: "אם הוא לא היה מורחק, כל המשחק היה נראה אחרת". מאור בוזגלו צייץ הלילה: "מאכזב כל כך. נתנו את הכל אבל היה לא פשוט לשחק 70 דקות בעשרה שחקנים. תודה רבה לקהל האדום ששוב הוכיח שהוא מספר 1".

מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. קובי אליהו
חוזרים מאוכזבים. בכר/קובי אליהו

מאחורי הקלעים, עושה רושם כי העניין המרכזי של ברק בכר יהיה מעתה חדר ההלבשה שלו. "הוא בנה כאן קבוצה לאירופה, עם רוטציה רחבה. אבל מה יקרה עכשיו? שחקנים הולכים לשבת ביציע, לראות הרבה ספסל. המבחן האמיתי שלנו העונה יהיה לשרוד את זה", אמר אחד השחקנים בצאתו מחדר ההלבשה. מי שנראה מאוכזב מאוד בסיום היה דווקא כובש השער, ג'ון אוגו, ששחקנים תיארו כי "הוא היה שבור מההפסד".

בכר עצמו יכול להיות מאוכזב בעיקר בגלל הדגשים שנתן לשחקנים לפני המשחק. המאמן הזהיר באסיפות משלושה שחקנים: כובשי שלושת השערים בשני המשחקים, נלסון פריירה וג'יאנלוקה פרונטינו, והקשר האחורי – הקפטן דניס הידיגר שזכה לוידאו נפרד. "אם הם היו שלושת המצטיינים שלהם במגרש, זה כנראה אומר הכל", סיכמו במועדון. מי שנראה מאוכזב מאוד הוא אנתוני וואקמה, שכמעט ולא נגע בכדור ונראה כועס בחדר ההלבשה על רקע העובדה שנכנס בשלב מאוחר יחסית.

אנתוני וואקמה שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
כבר כועס. וואקמה/ברני ארדוב

יש גם השלכות להדחה הכואבת: אלונה ברקת הייתה מוכנה לשקול את צירוף הזר החמישי אם הקבוצה תתקדם באירופה, אך העניין שנוצר סביב העומס וההדחה מאירופה הובילו לכך שבכר יפתח את העונה סופית עם ארבעה זרים. האפשרות לצרף זר חמישי תעלה בהמשך, אם באר שבע תזדקק לשחקן בכיר נוסף כדי לזכות באליפות. אביתר אילוז לא נכלל אתמול בסגל, ושחקנים העידו כי לא רק הוא מאוכזב מהמצב החדש. והייתה גם נקודת אור מצמד המשחקים – השיטה של בכר. במועדון סבורים כי עד ההרחקה של צדק, ששברה את הקבוצה, בכר ניהל את המשחקים בצורה נכונה. כמו כן, הם מאמינים שוואקמה ובן שהר ייכנסו לכושר מלא בשבועות הקרובים ואז הקבוצה תראה אחרת.

במועדון היו מרוצים מהתפקוד של ג'ון אוגו, אובידיו הובאן ומהראן ראדי יחד במרכז השדה, ומהשיטה של בכר. "למרות ההדחה ראיתם אתמול קבוצה שבעשרה שחקנים לא נפלה רוב הזמן מהיריבה. המשחקים האלה מקפחים אותנו, עד הליגה נהיה קבוצה חזקה בהרבה", ציינו בהקשר הזה. רועי גורדנה וברדה ימשיכו להיאבק על מקום במרכז השדה עם ראדי. לאחר ההדחה מאירופה, המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה יהיה בגביע הטוטו, ביום ראשון הבא, כשתארח את הפועל כפר סבא. הקבוצה תשוב היום בצהריים לישראל.

בעלי הפועל באר שבע, אלונה ברקת. ברני ארדוב
השלכות מיידיות. אלונה ברקת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully