וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה קרובות לסיכום על רכישת מוחמד כליבאת

7.7.2015 / 21:24

הלוזונים הגישו לירוקים הצעה לרכישת השחקן, שעשוי להגיע תמורת כ-400 אלף שקל. גורם במכבי פתח תקוה: "פוטנציאל אדיר, נקווה שבקרוב יהפוך לשחקן שלנו". גם חוגי צפוי להצטרף בקרוב

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי פתח תקוה ומכבי חיפה קרובות לסיכום על רכישת מוחמד כליבאת, שמאז חודש ינואר הוזכר מספר פעמים כמועמד להצטרף לקבוצה, כך מדווחים הערב (שלישי) גורמים הקשורים לעסקה. גורמים בהנהלת הקבוצה הגישו הצעה לירוקים לרכוש את השחקן, תמורת סכום של כ-400 אלף שקל. פתח תקוה נמצא העונה במצוקה כלכלית, משום שהקטינה את תקציבה, אבל נראה שאם העסקה תושלם היא תוכל לקבל שחקן עם פוטנציאל לשנים הקרובות. גורם במועדון אישר: "מדובר בפוטנציאל אדיר, נקווה שבקרוב הוא יהפוך לשחקן שלנו". גם דור חוגי צפוי לעבור בקרוב.

כפי שכבר פרסמנו השבוע, השוער איתמר ניצן חתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה. פתח תקוה תשלם כ-100 אלף שקל תמורת השוער. הבלם הצרפתי קסאבייה תומא נחת בישראל, עבר בדיקות רפואיות וחתם על חוזה לעונה אחת בקבוצה. השחקן יצטרף לאימונים בתחילת השבוע, לאחר שקיבל אישור כי הבדיקות תקינות. ג'ו מונונגה במגעים עם ההנלה לגבי השדרוג אותו הוא דורש. הקשרים הברזילאים ג'ברסון ואליסון דוס סאנטוס ובן שמעון עשוי לצרף אחד מהם.

שחקן בני סכנין, מוחמד כליבאת. אדריאן הרבשטיין
בדרך למלאבס. כליבאת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully