וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא נלחצת: "לא נביא בלם שלא נהיה סגורים לגביו"

7.7.2015 / 7:05

בבירה מנסים לשמור על קור רוח למרות הקושי בהחתמת שחקן שיחזק את חוליית ההגנה. אריקו ופנדורי לא מוכנים שהבלם יגיע להתרשמות. במועדון מצפים לתשובה חיובית מהקשר פאבלו דה לוקאס

נועם מושקוביץ

בבית"ר ירושלים עברו אתמול (שני) יום ארוך בניסיון להחתים בלם. בבוקר עוד היו שני מועמדים משמעותיים, אריקו הברזילאי ואלביסואה הספרדי, אך אחר הצהריים כבר הוחלט להשהות את הכל ולא לקבל החלטה מהירה בנוגע לשניהם.

הכל החל כאשר בבית"ר הבינו אתמול כי אריקו שיחק במשחקה האחרון של פנדורי בליגה הרומנית. בבית"ר חשבו שכבר אז הבלם חזר לכשירות, אך התברר כי על אף שאריקו מופיע ברישומים, מי ששיחק באותו המשחק הוא אחיו אלטון. השחקן היה מאוד כנה וכשנשאל על ידי בית"ר בעניין סיפר את האמת ואמר שכלל לא היה כשיר באותם ימים וכי בכלל שהה בברזיל.

מעבר לכך, בשיחות שעשו בית"ר התברר כי הפציעה כבר מאחורי השחקן והוא מתאמן באופן רציף ואף ערך שני משחקי אימון. יחד עם זאת, בבית"ר מפחדים לקחת סיכון, מה גם שאריקו ופנדורי מסרבים שיגיע להתרשמות. כרגע נראה שבית"ר לא ממהרת לצרפו, אך עשוי להגיע טוויסט נוסף בעלילה אם בית"ר לא תמצא בלם ראוי.

מאמן בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ'. נועם מושקוביץ
שומרים על אופטימיות. דראפיץ'/נועם מושקוביץ

מי שחזר לתמונה בימים האחרונים הוא הקשר הספרדי פאבלו דה לוקאס. הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה ספורט, מקווה להתיר בימים הקרובים את חוזהו בפטרולול וביקש מספר ימים כדי לקבל החלטה. בתקשורת הרומנית דווח כי הנטייה שלו היא להגיע לבית"ר ירושלים אם לא יקבל הצעה אטרקטיבית במיוחד ב-48 שעות הקרובות.

ניסו קפילוטו אמור לנחות היום בערב בישראל אחרי ששהה בשוויץ, הסדיר את ענייניו מול סנט גאלן וקיבל את השחרור הבינלאומי. קפילוטו יחתום על חוזהו ויוכל לשחק בסיבוב השני מול שרלרואה, אם בית"ר תעפיל. כך גם לגבי ולאד מוראר, שהיו כמה השגות לגבי חוזהו אך הן נפתרו סופית אתמול.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פבלו דה לוקאס שחקן פטרולול פלוישטי. GettyImages
מצפים לתשובה חיובית. דה לוקאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully