וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טיוס עזב רשמית, כהן שוחרר, פבראני על סף חתימה

7.7.2015 / 0:55

הסנטר שהיה מהגורמים המובילים בזכייה ביורוליג לפני שנה, הודיע כי הוא עוזב ויפצה את המועדון ב-175 אלף דולר. ג'ייק כהן קיבל הודעה שהוא לא ממשיך, הברזילאי צפוי להרוויח כ-550 אלף דולר

אימג'בנק GettyImages

צפו בביצועיו של טרבור אמבקווה

מכבי תל אביב העבירה טיוטת חוזה לוויטור פבראני. לוואלה ספורט נודע כי השחקן נמצא על סף חתימה אצל מחזיקת הגביע לשנה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כשהוא צפוי להרוויח כ-550 אלף דולר לעונה. פבראני עבר היום (שני) בהצלחה בדיקות רפואיות.

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יפצה את מכבי תל אביב ב-175 אלף דולר. טיוס/ברני ארדוב

פבראני (27, 2.11 מטר) החל את הקריירה שלו ב-2005 בליגה השנייה בספרד וב-2006 עבר למלאגה, ממנה הושאל בעונה הראשונה לסראגוסה מהליגה השנייה ולגיפוסקואה וקליניקאס רינקון אצ'רקיה, גם הן מהליגה השנייה. בין 2009-2011 שיחק במורסיה ואחרי שתי עונות שם, הוא עבר לוולנסיה, בה שיחק שנתיים. ביולי 2013 חתם על חוזה לשלוש שנים בבוסטון, כשבמרץ 2014 הוא עובר ניתוח בברך רגל שמאל כדי לאחות את המניסקוס שלו, מה שגרם לו להחמיץ את שאר העונה. בדצמבר 2014 נופה מהסגל כחלק מעסקת העברתו רייג'ון רונדו לדאלאס. בעונת 2013/14 רשם ב-NBA ממוצעים של 4.4 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-37 משחקים ששיחק בסלטיקס.

כמו כן, זה היה באוויר ועתה זה רשמי: אלכס טיוס הודיע הערב למכבי תל אביב כי הוא יממש את סעיף היציאה בחוזהו ויעזוב את הקבוצה. טיוס יפצה את מכבי ב-175 אלף דולרים תמורת עזיבתו. השחקן לא הודיע לקבוצה לאן הוא עוזב, כשקבוצות שפורסמו כמעומדות הן חימקי מוסקבה וקזאן הרוסית, כשגם הפועל ירושלים מעוניינת בשחקן ותבדוק את מצבו ואת האפשורת להחתימו, זאת למרות שטיוס עצמו מכוון לכסף הגדול באירופה. בין טיוס ומכבי התעוררו לא מעט מחלוקות בשנתיים האחרונות סביב שכרו בקבוצה וסביב קצב ההחלמה שלו מפציעות.

בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה ספורט ג'ייק כהן שוחרר רשמית ממכבי תל אביב. לשחקן אמנם היה חוזה לשנתיים נוספות אצל הצהובים, אך שם ויתרו על שירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully