וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי סיכם לשתי עונות נוספות בסקרמנטו: "אני בפנים"

הפורוורד הישראלי הסכים להפחית בדרישותיו הכספיות כדי לחתום על חוזה של שלושה מיליון דולר לעונה וצייץ: "גאה להיות בסקרמנטו". אם כספי ישלים את חוזהו, הוא יסגור חמש עונות במדי הקינגס

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בוידאו: כספי נוחת בישראל ומדבר על העונה החולפת

אחרי תקופת המתנה ומו"מ מתמשך, עומרי כספי סיכם על חוזה לשתי עונות נוספות בסקרמנטו. בארצות הברית מדווחים הבוקר (שני) שהפורוורד הישראלי, עמו היו פערים כספיים משמעותיים, הסכים לחוזה חדש, במסגרתו ירוויח כשישה מיליון דולר לאורך התקופה (שלושה מיליון דולר לעונה). כתב ESPN מארק שטיין אישר את הידיעה וצייץ כי "כספי וסקרמנטו קרובים לסיכום על חוזה לשתי עונות, במהלכן השחקן הפופולארי ירוויח כשישה מיליון דולר".

כספי עצמו צייץ לאחר שעה קלה: "אני בפנים. גאה להיות בסקרמנטו".

עומרי כספי סקרמנטו קינגס. AP
מצא בית. כספי/AP

מדובר בחוזה הגדול ביותר בקריירת ה-NBA של כספי (בעונת 2012/13 בקליבלנד הרוויח 2.7 מיליון דולר לעונה). על פי דיווחים שזרמו מסקרמנטו, קאזינס והמאמן ג'ורג' קארל צידדו בהשארתו של הישראלי, שזכה להתעניינות גם מצד וושינגטון. אחרי ההחתמות היקרות שביצעו הקינגס וצירופם של רייג'ון רונדו, מרקו בלינלי וקוסטה קופוס, היה חשש שמא לא יישאר מספיק כסף כדי להשאיר את כספי, אך הפורוורד הסכים להתגמש כדי להישאר בקבוצה המסקרנת שנבנית בקליפורניה.

אם כספי ישלים את חוזהו בסקרמנטו כמתוכנן, הוא ישלים חמש עונות בשורות הקינגס. כספי, שנבחר על ידי הקינגס בסיבוב הראשון בדראפט, רשם שם את עונותיו הטובות בקריירה. כרוקי סיים עם ממוצעים של 10.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק, ובעונה בחולפת, במהלכה חזר לסקטאון אחרי שלוש עונות בקליבלנד ויוסטון, קלע 8.9 נקודות והוריד 3.9 ריבאונדים למשחק, כולל יכולת מרשימה בחודש האחרון של העונה, אותו סיים עם ממוצעים של 19.9 נקודות, 5.8 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully