וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: הקבוצה צפויה לוותר על הבלם הברזילאי אריקו

6.7.2015 / 16:45

תפנית? על פי ממצאים רפואיים שהתקבלו, נראה ששחקנה של פאנדורי לא יוכל לפתוח את העונה עם הצהובים-שחורים. הקבוצה תציע לו להגיע למבחנים, ועשויה לחזור לאופציית אונאי אלביסואה, שאם יחתום ישתכר כ-150 אלף יורו בעונה

נועם מושקוביץ

לאחר שבבית"ר ירושלים החליטו להנחית את הבלם הברזילאי, אריקו, למשא ומתן ולחתימה, בשעות האחרונות התקבל מידע לפיו השחקן יתקשה להיות כשיר עד לפתיחת העונה ובקבוצה נוטים לוותר עליו, אלא אם יסכים להגיע להתרשמות של חודש במועדון. אם בית"ר תחליט לרדת מהשחקן, מי שישוב להיות על הפרק, הוא הבלם הבאסקי אונאי אלביסואה, ששיחק בעונה החולפת בטנריפה, ולפני כן באתלטיק בילבאו. אם אלביסואה יסכם, הוא יחתום לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת וישתכר כ-150 אלף יורו לעונה. את ההחלטה הסופית יקבלו בבית"ר בשעות הקרובות.

בקבוצה לא הבינו איך יכול להיות שאריקו שיחק במשחק האחרון של קבוצתו פאנדורי, שכן ברישומים של המשחק הוא קיבל דקות. לאחר בירור קצר ושיחה עם השחקן עצמו, התברר כי אחיו התאום היה זה ששיחק באותו מפגש.

seperator

הקשר הרומני ולאד מוראר נחת בישראל וכבר הגיע אחר הצהריים לאימון הקבוצה בבית וגן. מוראר לא יתאמן עד אשר יאושרו הבדיקות הרפואיות שלו וכמה פרוצדורות טכניות בנוגע לחוזהו. מוראר הגיע לארץ עם חברתו ויקבל דירה בירושלים. השחקן נראה מעט בהלם ובבית"ר אמרו: "זו פעם ראשונה שהוא יוצא מרומניה למקום אחר, ובוא נגיד שבית וגן זה לא המתקן שחולמים עליו, הוא בשלבי התאקלמות. ביום חמישי בטדי הוא כבר ירגיש יותר טוב".

החלוץ דידייה קוגבניה, ששיחק אצל סלובודאן דראפיץ' בבית"ר תל אביב רמלה והחל להתאמן בקבוצה, הפגין יכולת מרשימה באימון. בכל מקרה, קוגבניה אינו מיועד להצטרף לבית"ר בשלב זה, ואם ירשים עשוי לחתום ולעבור בהשאלה לקבוצה אחרת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקן פאנדורי, אריקו. By:EuroFootball, GettyImages
בדרך לבית"ר. אריקו/GettyImages, By:EuroFootball

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully