וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה חשוד בניסיון ההתנקשות באלי טביב

5.7.2015 / 16:26

כארבעה חודשים אחרי תקרית הירי, המשטרה עצרה את תושב הרצליה, בן 25, אלוף ישראל לשעבר באומנויות לחימה, החשוד גם במעורבות ברצח. הופעל על ידי גורם שרצה לחמוק מתשלום חובות לטביב

צילום: באדיבות ערוץ 10, אבי כהן; עריכה: שניר דבוש

צפו באלי טביב מדבר לאחר האירוע

כארבעה חודשים אחרי ניסיון ההתנקשות באלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים, עצרה היום (ראשון) משטרת ישראל את תושב הרצליה, בן 25, אלוף ישראל לשעבר באומנויות לחימה, כחשוד במעשה. הרקע לאירוע: גורם שהפעיל את החשוד כדי לחמוק מתשלום חובות לטביב.

על פי המשטרה, אותו אדם ניסה לרצוח את טביב ליד ביתו בכפר שמריהו וכן היה מעורב ברצח של תושב תל אביב לפני מספר חודשים. חוקרי ימ"ר תל אביב, שניהלו את החקירה באופן סמוי בשבועות האחרונים, עצרו את החשוד בשעות הצהרים ובכוונתם להביאו בפני בית משפט השלום בתל אביב ולבקש הארכת מעצרו.

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים בבית המשפט. ברני ארדוב
החקירה הובילה למעצר. אלי טביב/ברני ארדוב

כזכור, טביב טען זמנו כי האירוע "קשור לכדורגל, ולא אוהדי בית"ר ירושלים", בעוד במשטרה ראו בכך ניסיון חיסול והסבירו: "לא יורים מטווח אפס לעבר פלג גוף עליון אם לא מתכוונים לחסל".

העצור חשוד ברצח של בר חזק, שנורה יחד עם חברתו באזור הוד השרון לפני כארבעה חודשים. במשטרה מעריכים כי החשוד שנעצר מומחה לאומנות לחימה שימש כרוצח שכיר שפעל בגוש דן וקיבל את המשימות. במשטרה סבורים שיש להם מספיק ראיות שקושרות אותו לרצח של בר חזק.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully