וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: אליפות ישראל ברובה אוויר תצא לדרך בשבת

3.7.2015 / 22:20

סרגיי ריכטר, שהשיג את הקריטריון לריו, צפוי לזכות בתואר אחרי שניצח במוקדמות והקדים את ליאור מדלל, שזכה בתואר ברובה שלושה מצבים. פולינה מדבינר ניצחה בנערות

סרגיי ריכטר קלע. הוועד האולימפי,
הכנה לקראת אליפות אירופה. סרגיי ריכטר/הוועד האולימפי

סרגיי ריכטר, שהשיג במשחקים האירופיים את הכרטיס לריו 2016, יתייצב מחר (שבת) לאליפות ישראל ברובה אוויר, המקצוע בו זכה בקווטה בבאקו לפני כשבועיים, וכל זאת ערב יציאתו יחד עם נבחרת ישראל לאליפות אירופה שתתקיים במרריבור, סלובניה.

ריכטר ממכבי רעננה הוא גם שיאן ישראל ברובה אוויר, הן במוקדמות מאז 2013 והן בגמר מאז 2014, וכן הוא ניצח במוקדמות אליפות ישראל, כשאחריו סיים ליאור מדלל, אף הוא מסגל הנבחרת.

התחרות תיפתח ב-9:00, והגמרים יתקיימו בשעה 13.00, כולל נוער. תחרויות הנשים והנערות יחלו ב-11:00 והגמרים ב-14:0. עוד במטווח האולימפי בהרצליה בשבת יתקיים גמר אליפות ישראל באקדח חופשי (9:00) והגמרים ייפתחו שעתיים ועשרים דקות לאחר מכן. לאחר התחרות ייצא ריכטר להכנות ברוסיה עם מאמנו, יבגני אלייניקוב, לקראת היורו בסלובניה.

היום התקיימה במטווח אליפות ישראל ברובה שלושה מצבים אולימפי שבה זכה ליאור מדלל, אף הוא ממכבי רעננה, כשבנוער ניצח אופק אנגל, ובנערות, פולינה מדבינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully