וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: אלו וקאניוק חתמו לשלוש שנים. תומא וטקו יצטרפו?

24.6.2015 / 13:10

המגן והקשר נשארים במלאבס, בלם מכבי חיפה עאיד חבשי על הכוונת, במועדון בונים על פיצוץ עסקת אברהם פאס. נמשכים המגעים עם הבלם הצרפתי, בעוד הברזילאי אחד המועמדים

עאיד חבשי שחקן בני סכנין (ימין) מול דור מיכה שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך לרן בן שמעון? חבשי/קובי אליהו

מכבי פתח תקוה פנתה לעאיד חבשי במטרה שיבחן אפשרות לשחק אצלה בעונה הבאה. בפתח תקוה רוצים ששני שחקני נבחרת הנוער, חבשי ועומר דנינו, ישתפו פעולה יחד במרכז ההגנה. בינתיים, חיפה לא משחררת את חבשי ולא ברור האם עסקת אברהם פאס, שתקועה כרגע, תצא לפועל. "נחכה לראות את מי משחררים ממכבי חיפה, ואז נקבל החלטות", אמרו במועדון. גם עדי קוסטנטינוס ייצא בהשאלה ומועמדותו נשקלת.

בינתיים, נמשכים המגעים עם הבלם הצרפתי של לבדיאקוס היוונית, קסאבייה תומא (29), שעל מועמדותו פורסם שלשום בוואלה ספורט. פתח תקוה הציעה לסוכנו היווני של השחקן 100 אלף דולר. כרגע ישנם פערים קטנים הניתנים לגישור. גם שלומי חנוכה נמצא במשא ומתן עם המועדון, שהעונה יעמיד לרשות רן בן שמעון תקציב נמוך יותר. שחקן נוסף שעשוי להצטרף הוא הקשר הברזילאי טקו (ג'ברסון דוס סנטוס), שינחת השבוע להתרשמות במועדון. הבלם הסרבי נמניה טוביץ' (31) הוצע גם הוא למועדון ועשוי לבוא אם תומא לא יסגור.

הקשר הצ'כי תומאש יירסאק ממתין לתשובה לגבי עתידו במועדון. יירסאק כבר חתם, אך במועדון שוקלים לשחררו. מי שלא ימשיך בקבוצה בוודאות הוא הבלם איבן הרצג, שהודיע לראשי המועדון שהוא חתם בפושקאש אקדמיה ההונגרית. כפי שדיווחנו אתמול, פחות מחודש לאחר החתימה במועדון שוקלים לשחרר את הקשר ולהביא במקומו שחקן בתפקיד אחר לקישור.

אחרי שבית"ר ירושלים פנתה למכבי פתח תקוה לגביו, המגן דור אלו נפגש היום עם הנהלת פתח תקוה וחתם לשלוש שנים נוספות במועדון, באמצעות סוכנו שלומי בן עזרא. אלו, שחקן בית עליו בונים במועדון לעתיד, ניהל בחודשים האחרונים משא ומתן מתקדם עם פתח תקוה, אולם רק היום התנאים הבשילו לכדי חתימה. שחקן בית נוסף שחתם לשלוש שנים נוספות הוא גידי קאניוק, הקשר שניהל מו"מ עם הקבוצה בתקופה האחרונה.

עדכון ראשון: 11:06

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully