וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם סיכם במכבי חיפה, מסתמן: התקציב יקטן בעונה הקרובה

21.6.2015 / 12:06

רכש שני לירוקים אחרי דרינצ'יץ': המגן סיכם וישמש כמחליף: "החלום התגשם". בחיפה טוענים כי רמת הסגל לא תיפגע למרות הירידה בתקציב. מוחמד כליבאת מתעקש להגיע לאימונים עד שימצא קבוצה, טשקנט תהיה היריבה הראשונה במחנה האימון

יעקב שחר בעלי מבכי חיפה. קובי אליהו
עומד לחסוך. שחר/קובי אליהו

מכבי חיפה תקיים את האימון הראשון שלה תחת שרביטו של רוני לוי, אבל עדיין לא מדובר באימון הרשמי הראשון שלה. אימוני טרום העונה יתקיימו בימים הקרובים ללא נוכחות הקהל, ובקרוב יוחלט מתי יתקיים האימון הרשמי. תקציב מכבי חיפה, כך מסתמן, יקטן בעונה הקרובה. עדיין לא ברור באיזה שיעור, אבל נראה כי להשפעה של שחרור מאסיבי של שחקנים שהחזיקו בחוזים גבוהים, יש חלק בעניין הזה. יש לציין כי ההפחתה הצפויה בתקציב אינה מעידה בהכרח על רמת הסגל משום שהיא נשענת בעיקר על שכר השחקנים.

בהמשך היום (ראשון), השלימו הירוקים רכישה שנייה הקיץ אחרי צירופו של ניקולה דרינצ'יץ', כשסיכמו עם המגן סאן מנחם. מגן עירוני רמת השרון ישמש כמגן מחליף. מנחם כבר סיכם בהפועל תל אביב העונה, אך זאת לא הגיעה להסדר מול רמת השרון שהחזיקה בכרטיסו. כפי שפרסמנו מוקדם יותר, דניאל בורחל לא יגיע לקבוצה ולכן חיפה חיפשה מגן מחליף אחר.

מנחם (21) רשם שבע הופעות בליגת העל, ובעונה האחרונה הפך לשחקן הרכב בליגה הלאומית. מנחם אמר לאתר הרשמי: "החלום שלי להגיע למכבי חיפה התגשם. היו לי הצעות מקבוצות נוספות אך בחרתי במועדון הגדול בישראל, עם הקהל הכי טוב בישראל ועם התנאים הכי טובים להצליח".

מוחמד כליבאת הודיע לראשי מכבי חיפה שהוא מתכוון להתייצב לאימונים החל ממחר, ולקחת בהם חלק עד שימצא קבוצה. כליבאת לא נמצא בתוכניות של רוני לוי וביקש להתשחרר מחוזהו, אך ראשי חיפה סירבו לכך והבהירו לו שהוא יושאל גם העונה. בתגובה, הבהיר החלוץ שהוא יגיע להתאמן עם הסגל.

חיפה הודיעה אחר הצהריים כי יריבת האימונים הראשונה במחנה האימונים תהיה לוקומטיב טשקנט מאוזבקיסטן. המשיק ייערך ב-18 ביולי, ואחריו תשחק חיפה גם מול נוריץ' וריזאספור. בתחילה בדקה חיפה את אופציית ברנו הצ'כית, אך לבסוף סיכמה עם היריבה האוזבקית.

שחקן הפועל ניר רמת השרון, סאן מנחם, מול שחקן הפועל כפר סבא, ברנקו מיכאלוביץ'. מגד גוזני
הגשים חלום. סאן מנחם/מגד גוזני

מלבד הזרים שעזבו, חיפה שחררה בקיץ את שמואל שיימן, ויאם עמאשה, אלעד גבאי, עידן ורד וגוסטבו בוקולי. חלק מהם החזיק בחוזים גבוהים יחסית, מה גם שבמועדון החליטו להיפרד מרובן ראיוס, שהרוויח 350 אלף יורו לעונה, וכפי שפרסמנו השבוע מסתמן כי יחזור ליוון. מלבד אטרומיטיס שהוזכרה כמועמדת לקלוט אותו, השחקן במגעים עם מספר קבוצות אחרות, כשהעיקרית היא אסטרס טריפוליס ממנה הגיע לחיפה.

מי שלא יופיעו לאימון היום הם אייל משומר, שעדיין לא נקבע מועד סופי לפגישה שבה הוא אמור לחתום, אברהם פאס שלא התקבלה החלטה לגביו וכן שחקני הנבחרות אוראל דגני וולדימיר סטויקוביץ'. החלוץ שובל גוזלן עשוי לעבור בהשאלה להפועל רעננה. היום הוא ייקח חלק באימונים, אבל סיכוי סביר שיושאל לקבוצה של אשר אלון לאחר שפנתה למכבי חיפה בניסיון להעביר אותו לשורותיה. כזכור, בשבוע שעבר פרסמנו כי רעננה כבר הביעה התעניינות בשחר הירש ובגוזלן.

המנכ"ל איתמר צ'יזיק הגיב בתכנית "יציע ג'" מבית "רדיו צפון ללא הפסקה" לטענות חלק מאוהדי מכבי חיפה, שכעסו על העלאת מחירי המנויים. כזכור, המחיר המינימלי למנוי עלה ב-30 שקלים, המנויים היקרים יותר עלו בשיעור גבוה יותר. במועדון טענו כי הוצאות התפעול בנוגע לאיצטדיון גדלו בצורה משמעותית, ואילו העלאת המחיר עדיין אינה משקפת את המחיר הריאלי. צ'יזיק: "מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים בחלק גדול והפועל באר שבע יקרות יותר. בדקנו את המחירים לא על בסיס מה שקורה במועדונים אחרים. הלכנו לטובת הקהל. המחירים עלו בזעיר אנפין. יש מקומות של חוסר פרופורציות, שבכסא אחד שילמו 690 שקל, ובאחר 1,250. את זה לומדים. אוהדים אומרים שנשית את זה על מנויי הזהב? מנוי ל'יהלום' עולה 17 אלף שקל, אז תבינו כמה הוא משלם למשחק, כמעט 900 שקל. כל מאבטח העונה עלה 30 אחוז יותר מאשר בעונה הקודמת, המחיר לשוטר עלה. האיצטדיון עולה יקר יותר. אין שום גורם בכלכלה, בתרבות או בספורט שניסה למזער כל כך את הנזקים כמונו".

על קצב ההחתמות של הקבוצה אמר צ'יזיק: "אנחנו חושבים שהוענה לא משעממת. נצרף עוד שני זרים, זימנו ששה או שבעה שחקני נוער, אני מקווה שזה יביא את השינוי. יש לנו קבוצה חזקה, מקווה שחוסן השחקנים יתממש ונפגין משהו אחר מאשר בעונה שעברה".

(עדכון ראשון: 07:23)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
זועמים. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully