וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האירופיים, היום השני: חיימי והמתאבקים במוקד

12.6.2015 / 17:35

רוכב אופני ההרים מתרגש (13:30): "עשיתי הכנה מצוינת ואני מרגיש שאני מוכן היטב", אחיו שקד יעודד מהיציע. ליטמן תתחרה בתרגיל הסולו (8:00), גם המתאבקים ציריוק ואבנסיאן ייכנסו למעגל התחרויות

שלומי חיימי רוכב אופניים עם שקד חיימי. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
שלומי חיימי ואחיו הגדול שקד/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

חמישה ספורטאים ונבחרת אחת יעמדו במוקד היום השני של המשחקים האירופיים בבאקו. במרכז העניינים תתקיים תחרות אופני ההרים (13:30) בהשתתפות הרוכב שלומי חיימי שמדורג במקום ה-39 בעולם. בתחרות ישתתפו 45 רוכבים, וחיימי מדורג 19.

"אני מרגיש מצוין לקראת התחרות", סיפר חיימי. "אני מצפה לה מאוד. עשיתי הכנה מצוינת ואני מרגיש שאני מוכן היטב". חיימי מתאמן כ-30 שעות שבועיות ועובד כדי להגיע למשחקים האולימפיים בריו. אם זה יקרה, הוא יעשה היסטוריה כישראלי הראשון באופני הרים במשחקים האולימפיים.

הקפת הפתיחה היא למרחק של 1.5 קילומטר, לאחר מכן המסלול כולל שמונה הקפות בנות 4.3 ק"מ כל אחת, ובסך הכול מדובר במסלול שאורכו 36 ק"מ. אגב, כל הכרטיסים לאירוע כבר נמכרו. מי שיגיע לעודד את שלומי הוא אחיו שקד, מאמן הצמד האולימפי של ישראל בכדורעף חופים שמשתתף במשחקים האירופיים. שקד: "אני מתרגש מאוד. זה מבחינתי רגע גדול לשבת ביציע ולראות את אחי באירוע כל כך גדול. אני סומך עליו. אני יודע שהוא ייתן את המקסימום בכל רגע נתון. עבורנו, אני כמאמן כדורעף חופים ושלומי כרוכב, משחקי באקו מהווים הכנה מצוינת לריו. אנחנו כל כך רוצים להגיע לשם".

אביב בובליל, גל ליטמן שחייה צורנית. באדיבות הוועד האולימפי בישראל,
הפעם היא תופיע לבד. ליטמן/באדיבות הוועד האולימפי בישראל

ומה עוד צפוי לנו פרט לחיימי? כבר ב-8:00 תקפוץ לבריכה בבאקו, בפעם השנייה, גל ליטמן (שחייה צורנית), שמעבר לתרגיל הדואט משתתפת גם בתחרות הסולו ותבצע את התרגיל החופשי. ליטמן תופיע שנייה מבין 21 שחייניות. ב-10:30 תצא לדרך תחרות הטריאתלון בהשתתפות אביטל גז שתתחרה מול 52 יריבות ותנסה להשיג קריטריון לריו.

בזירת ההיאבקות ייכנסו לעניינים שניים לתחרות שמהווה אליפות אירופה: מדליסט הארד מאליפות העולם לנוער, אנדריי ציריוק (59 ק"ג) ורוברט אבנסיאן (98 ק"ג) שמתחרים בסגנון יווני-רומי. ציריוק בן ה-21 יפגוש בסיבוב הראשון את ויקטור צ'יובנו (8:07), ולאבנסיאן בן ה-30 מחכה מפגש מול סנק אילדם מטורקיה (8:42). ניצחונות של כל אחד מהם יקנה להם את המקום בשמינית הגמר.

בנוסף, נבחרת הנערות של ישראל בכדורמים (13:00) תמשיך את הופעתה ותתייצב למשחקה השני נגד הונגריה שהביסה 4:21 את גרמניה ביום שישי. כזכור, הנבחרת בהדרכתו של בני לנג הובסה במחזור הראשון 29:1 על ידי הולנד החזקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקוות להביא ניצחון בכורה ישראלי בבאקו. נבחרת הנערות בכדורמים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully