וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: רועי שוקרני חתם בקבוצה לחמש שנים

9.6.2015 / 10:38

סגנית האלופה החליטה שלא לחכות להפועל חיפה וצירפה את הקשר שסיים חוזה: "מאמין בעצמי ומקווה להצדיק את האמון שנותנים בי". בורחל נדרש להגיע להחלטה מהירה אם הוא מגיע או לא

רועי שוקרני הפועל חיפה מול רומאריו פירס מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
עובר לכחול-לבן. רועי שוקרני/יוסי ציפקיס

הקשר רועי שוקרני בן ה-25 חתם הבוקר (שלישי) באופן רשמי בעירוני קרית שמונה לחמש שנים ויצטרף לאימוני הקבוצה בסוף החודש. שוקרני, שסיים חוזה בהפועל חיפה, העדיף לחתום בעירוני קרית שמונה מאשר להישאר בהפועל חיפה למרות הצעה יפה שהוגשה לו מקבוצת נעוריו והוא למעשה מצטרף לאור אוסטוינד שחתם בשלב מוקדם יותר גם כן בקבוצה של איזי שרצקי. שוקרני אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני שמח להצטרף למועדון כמו עירוני קרית שמונה ושמח על האמון. אני מאמין בעצמי ואקווה להצדיק את האמון שנותנים בי".

שוקרני סיים חוזה אך בקבוצה יצטרכו לשלם עבורו דמי השבחה. אגב, אם השחקן היה מתחת לגיל 24, הפועל חיפה יכולה הייתה להשהות את המעבר עד להתכנסות של הוועדה למעמד השחקן, אך מכיוון ששוקרני מעל גיל 24, המעבר אושר ורק לאחר מכן תתכנס הוועדה.

בימים האחרונים ניסו במועדון ליזום עסקת חליפין אלא שלאחר כמה שיחות עם הבעלים יואב כץ בהן לא התקדם דבר, בקרית שמונה החליטו להחתים את השחקן. כעת, כשכץ הבין ששוקרני לא יישאר בקבוצה, הוא יצטרך להחליט האם הוא מגיע להסדר עם שרצקי או שמא הצדדים יילכו לבוררות בוועדה למעמד השחקן שתקבע את גובה התשלום שתצטרך להעביר קרית שמונה להפועל חיפה. במקביל, בקבוצה הודיעו שעאהד עזאם יישאר אך למרות הודעה זו ייתכן שבכל זאת תירקם עסקת חליפין שתנחית את עזאם בחיפה.

בינתיים בקרית שמונה הודיעו לדניאל בורחל שאם ימשיך להתמהמה, הם יירדו ממנו ושיש לו כמה ימים להודיע על החלטתו. בורחל סיכם את מרבית תנאיו, אבל ממתין להפועל עכו שבמדיה הוא שיחק בחצי השנה האחרונה - דבר שמכעיס מאוד את אנשי סגנית האלופה. אם בורחל לא יצטרף, אלי בלילתי ישוב לקבוצה משנת ההשאלה בהפועל עפולה. גם נאור עבודי צפוי לחזור לסגל אחרי שנת השאלה להפועל נצרת עילית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully