וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אספניול מעוניינת בתומר חמד לעונה הבאה

לוואלה ספורט נודע שהמועדון הקטלוני מעוניין מאוד בחלוץ הישראלי ומחכה לדעת האם אלמריה תשחררו או תדרוש עבורו סכום כספי. בספרד מדווח שכמה קבוצות מהליגה הראשונה מעוניינות בשחקן

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
באספניול מנסים להבין האם אלמריה תשחרר את חמד או שמא תדרוש עבורו סכום כספי/GettyImages

אספניול מהליגה הראשונה בספרד מעוניינת בתומר חמד כך נודע לוואלה! ספורט. בימים האחרונים עלו דיווחים בתקשורת הספרדית על כך שכמה קבוצות מהליגה הראשונה מעוניינות בחמד אך לוואלה ספורט נודע שאחת הקבוצות הרציניות ביותר בעניינו של חמד היא אספניול. לפי גורם באחת מסוכניות השחקנים בספרד, ראשי המועדון השני בגודלו מברצלונה סימנו את חמד כאחד מהשחקנים המובילים ברשימת המועמדים לעונה הבאה וכעת מחכים במועדון הקטלוני להבין האם אלמריה תשחרר את חמד או שמא תדרוש עבורו סכום כספי ואם כן מה יהיה אותו סכום.

חמד סיים את העונה עם שמונה שערים ורשם עונה מצויינת עד אשר באלמריה החליפו מאמן וחמד איבד ממעמדו והפך לשחקן ספסל זאת למרות שהיה עד אז החלוץ הפורה ביותר של הקבוצה.

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
אספניול תהיה התחנה הבאה בלה ליגה? חמד במדי אלמריה/GettyImages

חמד בן ה-27 הצטרף לאלמריה בקיץ 2014, בעונה האחרונה רשם במדי 8 שערי ליגה ב-35 הופעות, והיה שותף לירידתה לליגה השנייה בספרד. חמד הגיע לאלמריה ממאיורקה, בה שיחק בין 2011 ל-2014 , מתוכן שתי עונות בליגה הראשונה ואחת בליגת המשנה. ב-96 הופעות בסך הכול במדי מאיורקה, חמד כבש 23 שערים ובישל 5 נוספים. לשיאו הגיע בעונת 2012-13, אז הוא כבש 11 שערים. במחזור הלפני אחרון הוא נפצע ונאלץ להיעדר תקופה ארוכה, דבר שפגע בהכנות שלו לעונה החולפת.

חמד שמחזיק גם בדרכון פולני, החל את הקריירה במכבי חיפה, אבל מיעט לקבל בה הזדמנויות ונשלח לתקופות השאלה במכבי הרצליה, בני יהודה ואחי נצרת. בעונת 2010-11 קיבל סוף סוף דקות משחק משמעותיות במדים הירוקים. הוא כבש 18 שערים בכל המסגרות (13 בליגה), סייע לקבוצה לזכות באליפות, קיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל, במדיה הספיק לכבוש 9 שערים ב-14 הופעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully