וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עומרי אלטמן על סף חתימה לחמש שנים

פערים קטנים נותרו לפני שקשר מכבי תל אביב יעבור ללבוש אדום. בן רייכרט עדיין רחוק מסיכום, והאדומים הבהירו שאין בכוונתם לשלם על חוזהו. אבו עביד עשוי להצטרף, חיזורים גם אחרי עידן ורד

one

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לעונה הבאה. קשר מכבי תל אביב עומרי אלטמן, ששיחק בהפועל פתח תקוה בעונה שעברה, נמצא על סף סיכום לחמש שנים במועדון. בין הצדדים כבר מתנהל משא ומתן מתקדם ורק פערים קטנים נותרו לפני ההכרזה על החתימה הרשמית. כל הצדדים מעריכים שתוך מספר ימים אלטמן יצטרף לאדומים ויהיה רכש נוסף בהפועל תל אביב המתחדשת. בכל מקרה, לקשר תהיה אופציה להשתחרר לחו"ל, ובסביבתו דורשים מהפועל תל אביב לקבל ביטחונות לחוזה ארוך הטווח שלו.

לעומת אלטמן, חברו למכבי תל אביב, בן רייכרט, עדיין רחוק מסיכום על הישארותו בקבוצה. מאחורי הקלעים הפועל ומכבי מעבירות מסרים בנוגע לסכום המכירה שמכבי רוצה לקבל בתמורה לשחקן. מתברר שהצהובים שלחו מסר להפועל תל אביב שהם יהיו מעוניינים בסכום של כשלושה מיליון שקל בעבור הקשר. להפועל תל אביב אין שום כוונה לשלם לצהובים את הסכום הזה, ובכל מקרה העבירו מסר לרייכרט שהם לא ייכנסו למשא ומתן עם מכבי לגבי רכישתו. הפועל תל אביב מתכוונת להמתין עד שרייכרט עצמו יקבל שחרור מהקבוצה, ומעריכה שהסבירות שהקשר יגיע לבוררות מול מכבי גבוהה מאוד. אם זה יקרה ורייכרט יקבל את השחרור שאותו הוא רוצה, בהפועל מתכוונים להציע לו חוזה גבוה למספר שנים. באופן רשמי הפועל תל אביב טוענת כי היא לא מנהלת משא ומתן עם שחקנים תחת חוזה.

שחקן הפועל פתח תקוה, עומרי אלטמן. קובי אליהו
ההערכה היא שתוך מספר ימים הוא ילבש אדום. עומרי אלטמן/קובי אליהו

בנוסף אליהם, מי שככל הנראה יצטרף להפועל הוא איאד אבו עביד, אבל גם במקרה שלו הדברים רחוקים מלהיות סגורים. בין נתניה לבית"ר טוברוק קיימת מחלוקת גדולה מאוד באשר לכרטיס השחקן של אבו עביד, כשכל אחד מהצדדים טוען כי הוא זה שאמור לקבל פיצוי כספי במקרה שאבו עביד יעבור. אם המחלוקת לא תיפתר בימים הקרובים, גם במקרה הזה הפועל תל אביב תמתין לבוררות בין הצדדים שתקבע למי השחקן שייך. בכל מקרה, אבו עביד הביע נכונות רבה לעבור לאדומים. כידוע, למגן יש גם הצעה ממכבי חיפה, אך בשלב הזה הוא מעדיף להצטרף להפועל תל אביב מכיוון שבמועדון האדום הוא צפוי לקבל דקות משחק משמעותיות.

במקביל, הפועל תל אביב מעוניינת גם בעידן ורד. מזה שלושה שבועות נציגים של הקבוצה מעבירים מסרים לשחקן שהם מעוניינים בו. בשלב זה ורד מעדיף למצות קודם את אופציית מכבי חיפה, ואם לא יחתום על חוזה חדש אצל הירוקים, הוא גם עשוי ללבוש אדום. בלי קשר, בקבוצה החליטו שאיזואגבו אבונימה יישאר בהפועל תל אביב גם בעונה הבאה. לא ברור אם הוא יהיה שחקן בסגל או יושאל לקבוצה אחרת, אך בכל מקרה האדומים יממשו את האופציה עליו.


בגזרת העוזבים, עדיין הדברים לא ברורים לגבי מספר שחקנים. נכון לעכשיו בהפועל תל אביב מחפשים קבוצות שיקלטו את ישראל זגורי ומשה אוחיון, שלשניהם יש חוזים לעונה הבאה בקבוצה. במקרה של זגורי ישנם סיכויים לא רעים שהקשר יישאר בסופו של דבר באדום. בהפועל ממתינים להצעה רשמית על השחקן, ואם לא תהיה אחת כזו, זגורי ימשיך באדום. כמו כן, קיימת אפשרות שאחת מקבוצות הליגה תרצה את השחקן, אך לא תהיה מוכנה לשלם את מלוא חוזהו. גם במקרה כזה, זגורי יישאר בהפועל.

כרגע מחפשים עבור הקשר קבוצה באירופה שתהיה מוכנה לקלוט אותו, ואם לא יהיו התפתחויות בנושא עד תחילת האימונים, הוא יחל את הקבוצה באדום. במקרה של משה אוחיון, הדברים פחות מסובכים. לאוחיון יש חוזה נמוך מאוד ובהפועל תל אביב מעריכים כי הוא ימצא לעצמו קבוצה אחרת. בכל מקרה, השניים לא קיבלו הודעות שחרור, ואם הם לא יחתמו בקבוצות אחרות, הם יחלו להתאמן עם הקבוצה עם החזרה מהפגרה.

המועדון הודה היום ליוסי סחלי מנכ"ל הקבוצה, שמסיים את תפקידו. כמו כן, האדומים נפרדו גם ממורדי דדון, ששימש כמנהל בשלוש השנים האחרונות, ומרחל עטיה, ששימשה כמזכירת המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully