וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד קלמן: "השתכנעתי שהפועל תל אביב מועדון בריא. המטרה - אירופה"

בלם הרכש ההונגרי בראיון: "קיבלתי דירה, רכב ובזמן מחנה האימונים אישרו לי לבקר בבית. השאיפה היא לסיים בין שלוש הראשונות". המאמן מנדיונדו נפגש עם באדיר: "הוא מזכיר לי את היירו"

יותם רונן

מאמנה החדש של הפועל תל אביב, ססאר מנדיונדו, נפגש אתמול (שני) עם וואליד באדיר זמן קצר אחרי שנחת בישראל. באדיר שיחק בקבוצה בשנים 2005-2013 וחזר למועדון לפני כשבוע, הפעם כאחד מעוזריו של המאמן הספרדי.

השניים שוחחו אתמול ארוכות על התכניות המקצועיות לעונה הבאה, ודנו בין היתר גם בסגל השחקנים, תכניות האימונים לקיץ ולמחנה האימונים בגרמניה, ותוכניות האימון למשך כל העונה. בהמשך, עם הגעתם לארץ של עוזר המאמן חאבייר גונסאלס לופס ומאמן הכושר אלחנדרו אסטבה, יתקיימו פגישות נוספות של הצוות המקצועי, בהן ייסגרו כל הפרטים לקראת תחילת אימוני טרום העונה".

מנדיונדו לאתר הרשמי של המועדון על הפגישה עם באדיר: "דיברנו כמובן הרבה על כדורגל ועל הפועל תל אביב. לבאדיר יש המון ניסיון והיכרות עם המועדון ומרגישים את האהבה הגדולה שלו להפועל. הוא מזכיר לי את פרננדו היירו, שהיה בלם גדול בריאל מדריד והפך לעוזר המאמן של הקבוצה. אני שמח שיש לי אותו בצוות שלי".

באדיר אמר: "המאמן מנדיונדו הראה לי את כל התוכניות שהכין למחנה האימון ולעונה כולה. אין ספק שכל מי שיהיה חלק מהפועל תל אביב, מאנשי הצוות ועד אחרון השחקנים, יעבוד קשה ובאופן יסודי ויומיומי על פי התוכניות. שיהיה לכולנו בהצלחה"

ססאר מנדיונדו מאמן הפועל תל אביב עם עוזרו וואליד באדיר. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
פגישת עבודה ראשונה. מנדיונדו ובאדיר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

דויד קלמן, הבלם ההונגרי שחתם אתמול בהפועל תל אביב והפך לרכש הזר הראשון בעידן ססאר מנדיונדו, ערך היום ראיון פרידה בארצו והתייחס למעבר שלו לישראל.

"אני חייב הרבה למ.ט.ק בודפשט, ביליתי כאן 10 שנים בהן צברתי ניסיון לקריירה, אבל בחודשים האחרונים הוכנסתי למסלול ממנו לא הייתה לי ברירה אלא לעזוב", אמר קלמן בן ה-23, שלא שיחק מאז נובמבר. "הרגשתי כבר בקיץ שעבר שאני צריך לשנות סביבה, אבל שוכנעתי להישאר והמשכתי לעשות את העבודה שלי בכבוד. אז הגיעה פגרת החורף והחלו המגעים לחידוש חוזים עם שחקנים. אני הודעתי שאין לי כוונה להאריך את החוזה, וכשחזרנו ממחנה האימונים בטורקיה בחודש פברואר, נשלחתי להתאמן עם הקבוצה עד גיל 21".

על הפועל תל אביב אמר: "המאמן שוחח איתי כמה פעמים וכך גם אחד המנהלים שהגיש לי את ההצעה ונתן לי זמן של שבוע לחשוב עליה. השתכנעתי שהפועל מועדון בריא, כזה שמתאים לי. הקבוצה אמנם נכשלה העונה, אבל המטרה בעונה הבאה היא להיות בין שלוש הראשונות ולשם כך הוחתם מאמן ספרדי ומגיעים שחקנים טובים. המטרה היא להגיע לאירופה. החוזה שלי במ.ט.ק מסתיים ב-30 ביוני ואחר כך אני בהפועל. קיבלתי דירה, רכב ובזמן מחנה האימונים אוכל לבקר בבית. קיבלתי תכנית הכנה שלמה לקיץ ואני רק רוצה לחזור לשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully