וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החתימה את הבלם ההונגרי דויד קלמן

קלמן בן ה-23, 1.87 מטר, רשם 38 הופעות בלבד בליגה הראשונה בארצו במדי מ.ט.ק בודפשט. העונה לא שיחק מאז נובמבר בגלל שסירב להאריך את חוזהו. ג'מאל חטיב, חלוץ קבוצת הנוער לשעבר, צפוי לחתום בדואיסבורג

ססאר מנדיונדו מאמן כדורגל ספרדי. סיבאספור, אתר רשמי
מצא בלם. ססאר מנדיונדו/אתר רשמי, סיבאספור

הבלם ההונגרי דויד קלמן חתם היום (ראשון) בהפועל תל אביב ויהיה שחקן הקבוצה בעונה הקרובה. הוא חתם לעונה אחת עם אופציה לשלוש שנים נוספות. קלמן בן ה-,23 שמתנשא לגובה של 1.87 מטר, הוא למעשה הזר הראשון שהפועל תל אביב מחתימה לקראת העונה הבאה.

היום אחרי הצהריים ינחת בארץ ססאר מנדיונדו, המאמן הספרדי החדש של האדומים, שיקיים מספר פגישות עבודה עם הנהלת הקבוצה ויכיר את שאר אנשי המערכת. כמו כן ימסור את תכנית האימונים לשחקנים למשך הפגרה.

קלמן שיחק לאורך כל הקריירה במ.ט.ק בודפשט וכשהיה בן 16 נבחן בליברפול. הוא נחשב לבלם מהיר, ימני ברגל, עם איכויות פיזיות וטכניות טובות, שמצטיין במשחק הראש. ברזומה שלו 11 הופעות בנבחרת הצעירה של הונגריה ו-10 הופעות בנבחרת הנוער.

העונה קלמן שותף ב-10 משחקים של מ.ט.ק (הקבוצה ניצחה בתשעה מתוכם והפסידה באחד), אבל לאחר שסירב לחתום על חוזה חדש בגלל התעקשות לעזוב לקבוצה אחרת, הוא הורד לקבוצה המילואים ולמעשה לא שיחק מתחילת נובמבר 2014. בסך הכול לקלמן יש 38 הופעות בלבד בליגה הראשונה בהונגריה.

ג'מאל חטיב, 19, לשעבר חלוץ קבוצת הנוער של הפועל תל אביב צפוי לחתום השבוע בדואיסבורג, שעלתה בחזרה לליגה השנייה בגרמניה. חטיב, שלפני המעבר להפועל תל אביב שיחק בקבוצות הילדים של מכבי חיפה ונשר, התאמן בתקופה האחרונה עם הקבוצה הגרמנית והרשים את הצוות המקצועי שהחליט לצרפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully