וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: האם אלי טביב ימצא את שלומי אזולאי הבא שלו?

23.5.2015 / 4:48

גם אם יחליט על הישארות ובניית קבוצה זולה יותר בעונה הבאה, הבעלים עוקב אחר שחקנים מהלאומית, בתקווה למצוא עוד תגליות. טל איילה, דודי תירם, תומר לוי ובן אז'ובל ברשימה. שחקן: "בית"ר גדולה מטביב, אסור להרוס את מה שעשינו השנה"

one

הדבר הכי יציב בבית"ר ירושלים בחודשיים האחרונים הוא אי הוודאות בנוגע לעתיד והרמזים שמפזר אלי טביב לכאן ולכאן. יחד עם זאת, נראה כי גם אם הבעלים יחליט כי הוא נשאר במועדון ובונה קבוצה זולה יחסית, הוא בודק אופציות לצרף שניים-שלושה שחקנים מוכשרים מהליגה הלאומית שיאיישו את הסגל, בדיוק כפי שעשה בקיץ עם שלומי אזולאי ועונה קודם לכן עם עומר אצילי ואיציק כהן, במהלכים שעבדו היטב עבורו ועבור הקבוצה.

בקרית גת סיפרו אתמול (שישי) כי שני שחקני הקבוצה, שחקן הכנף טל איילה והבלם דודי תירם, מבוקשים על ידי בית"ר ועשויים להגיע להתרשמות בבירה כבר בשבוע הבא. מעבר לשניים הללו, בבית"ר עקבו לאחרונה אחרי המגן הימני של הפועל רמת גן תומר לוי וחלוץ עירוני ניר רמת השרון, בן אז'ובל. בשלב זה, טביב טרם ערך פעולות מעשיות כדי לצרפם למועדון, אך נראה כי כבר לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני הקרוב צפויות התפתחויות בעניין.

טל איילה עם אוהדי עירוני קרית גת. ניב אהרונסון
בדרך לבית"ר? טל איילה/ניב אהרונסון

בבית"ר חשים כי למרות הסיטואציה במועדון, בימים האחרונים השחקנים מרגישים טוב יותר מאשר בשבוע שעבר והם מפוקסים לקראת המפגש מול הטרבליסטית הטרייה. אחד השחקנים אמר: "צריך להתמודד עם זה. בית"ר יותר גדולה מאלי טביב ואם הוא יישאר או יילך, המועדון ימשיך להתקיים. עשינו שנה מדהימה ביחד, גם מקצועית וגם חברתית ואסור לנו להרוס את זה. צריכים להיות בהרגשה שעוד מעט הכל יסתדר ואם נגיע לאירופה, בכלל כולם יהיו מאחורי המועדון".

עד עתה הבטיחו את מקומם בטדי ביום שני כ-6,000 צופים בלבד ובבית"ר מקווים כי לפחות 12 אלף יגיעו וימלאו את היציעים המערבי והצפוני (המזרחי סגור עקב העונש על הקריאות לאחמד עאבד). אוהדי מכבי תל אביב, שיישבו ביציע הדרומי, אינם ממהרים לרכוש כרטיסים אף הם וההערכה היא כי לא יותר מ-2,000 צהובים-כחולים יגיעו לטדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully