וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת אוהדי בית"ר קוראת למפגן תמיכה בטביב ולמיגור הגזענות

5.5.2015 / 12:50

בבית"ר ממתינים לדיון על הקריאות הגזעניות, האוהדים יצאו בקריאה חד משמעית: "לא נשרוד עוד נטישה של בעלים, אסור לתת לגילויי הגזענות להתרחב". המשטרה תספק דוח שיסייע לתפוס מתפרעים

one

בית"ר ירושלים תתייצב מחר (רביעי) בבית הדין המשמעתי בפעם ה-14 העונה ובפעם הרביעית בגין קריאות גזעניות, בעקבות דו"ח השופט אורן סמיניאן מהמשחק בשבת בטדי נגד קרית שמונה. בדו"ח מצויין כי לאחר השער אותו כבש אחמד עאבד נשמעו מהיציע קריאות "מחבל".

בבית"ר יבהירו כי האירוע החל בעקבות התגרות של עאבד באוהדי הקבוצה ויצרפו לכך מספר הוכחות להתמודדות המועדון עם תופעת הגזענות. בבית"ר יציגו את התביעות שהוגשו נגד האוהדים ויספקו דו"ח של משטרת ישראל הכולל ניתוח של צילומי האבטחה מהמגרש. אוהדים שזוהו כמי שיוצאים בקריאות גזעניות יזומנו לחקירה בימים הקרובים.

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים הוציאה היום הודעה לתקשורת בה היא קוראת למפגן תמיכה בבעלים אלי טביב ולמיגור הגזענות: "עמותת האוהדים קוראת לכל מי שמגדיר עצמו כאוהד ואוהב המועדון להגיע ביום ראשון לטדי למשחק בעל חשיבות עליונה במאבק על מקום באירופה. כולנו חייבים להגיע ולחזק את המועדון שעבר ועובר משברים קשים מאוד בשנים האחרונות, לחזק את אלי טביב שהשקיע ומשקיע ממיטב כספו, מרצו ורצונו לקדם את המועדון ולהביא להצלחתו המקצועית".

עוד הוסיפו בהודעה: "המועדון שכולנו אוהבים לא יכול לשרוד משבר נוסף של נטישת בעלים. כל מי שאוהב את בית"ר חייב לקחת חלק במיגור תופעת הקריאות הגזעניות וגילויי הגזענות במגרשנו. לא יהיה לבית"ר עתיד אם נמשיך לתת לתופעה הזאת להימשך ולהתרחב. חייבים להביא למיגור התופעות באופן מוחלט ולהגיע למצב שיהיו במגרש יותר אוהבי בית"ר מאלו האוהבים את עצמם".

אוהדי בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
בית"ר עושה פעולות מנע מול האוהדים/ניב אהרונסון

בבית"ר מנסים להיות אופטימיים, אך מוכנים לכל תרחיש. התיקו של מכבי חיפה אמש עם מכבי תל אביב (1:1) עודדה את השחקנים ואנשי המועדון, אולם כולם מחכים לשמוע את החלטת בין הדין. גורם במועדון אמר אתמול כי "זה מצחיק כמה שזה עצוב. במקום להתעסק נטו במכבי חיפה כולם במתח ממה נקבל בבית הדין. גם אם תהיה הפחתת נקודות יש משמעות לכך אם זה יהיה נקודה או שתיים, אם זה יהיה רדיוס עם קהל או ללא קהל נגד מכבי תל אביב, אנחנו על הקצה כאן ומקווים שבית הדין יבין שאלי טביב במלחמת חורמה נגד התופעה וצריך את הסיוע של בית הדין".

גם ראשי ארגון 'לה פמיליה' ונציגים נוספים מהיציע נמצאים בשיחות תכופות ב-48 שעות האחרונות. בימים הקרובים הם צפויים להיפגש ולקבל החלטות מכריעות בכל הנוגע לקריאות הגזעניות וייתכן שאף לצאת בהחלטה חד משמעית לשים את כל נושא הקריאות וגזענות בצד ולהימנע באופן מוחלט מכל התנהלות שגורם לנזקים.

ללא קשר, בבית"ר מקווים שלפחות 20 אלף מאוהדי הקבוצה יגיעו לטדי ביום ראשון לצפות במשחק מול מכבי חיפה. בבירה מעריכים כי לפחות 5,000 אוהדים של מכבי חיפה יגיעו לאיצטדיון. השוער בן רהב, שביקש בינואר האחרון לעזוב את הקבוצה על מנת לשחק, עשוי להישאר במועדון עונה נוספת לאחר שיחות שנערכו עימו. במועדון קיים רצון גדול לראות אותו ממשיך במועדון. בבית"ר הסבירו כי השוער מאוד משמעותי לחדר ההלבשה ולמרקם החברתי וכי המטרה היא לשדרג לו את התנאים כדי שיישאר.

סכום של מעל 700 אלף שקל עוקל באופן זמני מחשבונה של בית"ר ירושלים על ידי ההוצאה לפועל בעקבות החוב לאריאל הרוש. בבית"ר הגישו בקשה לביטוח העיקול או הפחתת הסכום ותשובה תתקבל בשבוע הקרוב. בכל מקרה בבית"ר חזרו ואמרו כי כל הכסף יועבר להרוש ברגע שישולמו למועדון דמי ההשבחה עבור השוער.

(עדכון ראשון: 09:01)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער בית"ר ירושלים, בן רהב. ברני ארדוב
עשוי להישאר. רהב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully