וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד עאבד הודה: "עשיתי טעות שחגגתי עם תנועת השתקה"

3.5.2015 / 9:11

החלוץ של עירוני קרית שמונה, שהכריע את בית"ר ירושלים, טען: "כל המשחק הקהל קילל אותי ולא הפסיק. כשכבשתי, הכול התפרץ". צדק מבוקש אצל באר שבע, מכבי תל אביב גיששה לגבי קהת

one

עירוני קרית שמונה המשיכה אמש (שבת) בתקופה הטובה ובזכות הניצחון 0:1 על בית"ר ירושלים היא העפילה, לפחות זמנית, אל המקום השני בטבלה. אם מכבי תל אביב תזכה בדאבל, הסגנות תהיה שווה לקבוצה הצפונית שבועיים נוספים של הכנה לעונה, שכן היא תדלג על שלב אחד במוקדמות הליגה האירופית. בקבוצה גם היו מרוצים מכך שסיימו את העונה עם ניצחון אחד לפחות על בית"ר ירושלים, שהייתה סוג של כבשה שחורה עבורם השנה.

"זה ניצחון חשוב מאוד. כולם חושבים שהליגה נגמרה מבחינתנו, אבל אנחנו מוכיחים שבוע אחרי שבוע שזה לא ככה", אמר אחד משחקני הקריה, "היה חשוב עבורנו לנצח בטדי ועכשיו אנחנו מקווים שנשלים את המשימה ונסיים במקום השני".

בקבוצה החמיאו לאחמד עאבד, שאחרי תקופה קשה מאוד כבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-83, בכדור חופשי מצוין. יחד עם זאת, בקבוצה לא אהבו את תנועת ההשתקה של עאבד לקהל. החלוץ הסביר למקורביו: "עשיתי טעות שחגגתי ככה, אבל כל המשחק הקהל קילל אותי ולא הפסיק. כשכבשתי, הכול התפרץ".

אחמד עאבד שחקן עירוני קרית שמונה (אמצע) עם עודד אלקיים. ניב אהרונסון
משתיק את הקהל. עאבד/ניב אהרונסון

שיר צדק התייחס אף הוא לנושא עאבד והקהל המקומי: "זה לא דבר חדש ולצערי, זה מה שקורה. צריך למצוא לזה פתרונות, לא נעים להיות במגרש כשזה קורה". גם צדק הסכים: "הוא לא היה צריך לעשות את התנועה הזו". על הניצחון אמר הקפטן: "בתקופה האחרונה חזרנו להיות מי שאנחנו. היה חשוב לנצח ולהבטיח מקום באירופה. אנחנו מתרכזים במקום השני ואני מקווה שנשתפר בדברים שצריך".

בקרית שמונה מודעים להתעניינות של הפועל באר שבע בצדק וכפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, בין איזי שרצקי לראשי הקבוצה מבירת הנגב כבר מתנהל משא ומתן לגבי הבלם. בקרית שמונה רוצים מאוד לראות את צדק נשאר בקבוצה עונה נוספת ושרצקי אף הציע לו חוזה חדש, אך במקביל אמרו בקבוצה שאם צדק יבקש לעזוב, הם ימצו את המשא ומתן עם באר שבע.

מי שעוד מבוקש אצל הקבוצות הגדולות הוא הקשר הצעיר רועי קהת. הקשר, בו מעוניינת מכבי חיפה, נמצא גם בתוכניות של מכבי תל אביב. גורמים אצל האלופה ביצעו בדיקה ראשונית עם איזי שרצקי. במכבי שוחחו עם שרצקי לגבי האפשרות שימכור את קהת וביקשו לדעת באופן עקרוני האם יש תג מחיר, אך בשלב זה לא נפתח עדיין מו"מ רציני. ההערכה היא שבקרוב גם מכבי חיפה וגם מכבי תל אביב יפתחו במו"מ רשמי. אגב, לקהת סעיף יציאה לחו"ל תמורת 600 אלף יורו. על פי הערכות, שרצקי ידרוש סכום גבוה בהרבה לגבי מעבר בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully