וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי אבוטבול: "אנחנו משתדלים להתנתק מכל מה שקורה מסביב"

26.4.2015 / 8:54

קפטן הפועל תל אביב דיבר על המצב בקבוצה: "יש דיבורים מסביב, יש שחקנים בלי חוזים לשנה הבאה, זאת הפרנסה אך כולם משתדלים להתרכז בכדורגל". פערים מול הרוש. היום: הפגישה בנוגע להעברות זכויות הניהול

one

הפגישה המדוברת בין חיים רמון ובארי בן זאב עם ראשי ההתאחדות והבקרה בנוגע להעברות זכויות הניהול של הפועל תל אביב צפויה להתקיים היום (ראשון). בהפועל תל אביב יודעים כי ייקח לפחות כשלושה שבועות עד אשר יאושרו כל הפרטים ותוכל להתבצע החתימה שתאפשר העברת 50% מהמניות לעדי קריספין ואמיר כבירי. יחד עם זאת, בקבוצה ממשיכים להתקדם ומחפשים אופציות לחיזוק בעונה הבאה. במועדון אישרו כי סיכמו עם מגן הפועל רמת השרון, סאן מנחם, על חוזה לארבע עונות כאשר מרבית הפרטים מול הפועל רמת השרון בנוגע להסכם הרכישה כבר סוכמו. במועדון שבו והבהירו כי ללא קשר לצירופו של סאן יש רצון לראות את שמואל שיימן במועדון.

מעבר לכך, בקבוצה התעניינו בקשר ההונגרי כריסטיאן ואדוץ כמחליף אפשרי ללוקאס סאשה אך בשלב זה האופציה ירדה מהפרק. סאשה עדיין מתעקש על חוזה לשלוש שנים בסך של כ-180 אלף יורו לעונה ובהפועל מתעקשים על חוזה נמוך יותר בכ-20%. כמו כן, בהפועל תל אביב הבהירו לנציגיו של שוער מכבי נתניה, אריאל הרוש, כי יסכימו לשלם את דמי ההשבחה עבורו בסך 450 אלף ש"ח ולהחתימו על חוזה למספר עונות אך ישנם פערים כספיים בין הצדדים. גורם משותף ניסה לשדך בין המאמן הספרדי מנדיודו לבין בלמה של בית"ר ירושלים ססאר ארסו אך כל עוד לבית"ר ירושלים ישנה אופציה על השחקן האדומים אינם מתכוונים לפעול בעניין.

שחקן הפועל תל אביב, איזואגבו אבונימה חוגג. מגד גוזני
השיגו שוויון דרמטי. אבונימה חוגג/מגד גוזני

במועדון שאבו עידוד מכך שבכל התקופה הלא נעימה לפחות הקבוצה הצליחה להיחלץ מהפסד לקראת הסיום, וכך גם קרה ב-2:2 מול הפועל רעננה. הקפטן שי אבוטבול: "אנחנו מרוצים שהראינו אופי בתקופה לא פשוטה עבור המועדון. לרדת בפיגור של שני שערים במחצית ולחזור זה לא פשוט. מה שנשאר לנו זה קודם כל לשמח את עצמנו ואחרי זה את הקהל שלנו. זה לא שעצוב או יש ירידה במוטיבציה, ראיתם בחצי השני שזה לא נראה ככה. יש דיבורים מסביב, יש שחקנים בלי חוזים לשנה הבאה, זאת הפרנסה ומשתדלים כמה שאפשר להתנתק ממה שמסביב ולהתרכז בכדורגל אבל זה לא פשוט. תלוי לאן מכוונים את הדברים. יש כאלה שמתמודדים עם זה בסדר ויש כאלה שלוקחים את זה אחרת. אני מנסה כקפטן לדבר עם כולם ולנסות להתעסק כמה שפחות בדברים האלה. זה לא פשוט אבל אני שמח שראו קבוצה עם אופי. יש להפועל תל אביב קהל גדול והוא לא מאכזב. אפשר היה לראות שגם הפעם באו אוהדים והרבה ילדים. אסור לנו לאכזב אותם דווקא בתקופה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן הפועל רעננה, שובל גוזלן, מול שחקן הפועל תל אביב, שי אבוטבול. מגד גוזני
מנסה להרגיע את השחקנים. שי אבוטבול/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully