וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: בן שמעון וגולן ימריאו לבולגריה במטרה להחתים שחקנים

26.4.2015 / 0:59

אחרי הדיווח על הכוונה לערוך מהפך בסגל הזרים, המאמן והמנהל המקצועי של מכבי פ"ת יצפו בבלם, קשר וחלוץ, בניהם שחקן ששיחק עם דימוב

one

במכבי פתח תקוה כועסים מאוד על היחס כלפי הקבוצה בשבועות האחרונים. במועדון הביעו אתמול כעס רב כלפי התחרות שנוצרה בשבועות האחרונים בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה בכל הנוגע לכרטיס לאירופה. "בתקשורת פשוט לא סופרים אותנו. אף אחד לא שם אותנו בתחרות הזאת עם הקבוצות האחרות, אבל נעשה את העבודה שלנו בשקט, ובסוף אולי גם נפתיע", אמרו במועדון.

בינתיים, ההכנות במכבי פתח תקוה לעונה הבאה צוברות תאוצה. אחרי הסיכום עם רן בן שמעון לעונה הבאה, עליו פורסם בוואלה ספורט, מתברר כי למאמן יש כבר רשימת רכש לעונה הבאה. הפרסום בנוגע לאפשרות שרוב הזרים, אם לא כולם יעזבו, הובילו לכך שבן שמעון יקדים את ההכנות, והלילה הוא ימריא יחד עם המנהל המקצועי עומר גולן בחשאי לבולגריה, בכדי לנסות להחתים מספר שחקנים לעונה הבאה.

לוואלה ספורט נודע כי בן שמעון וגולן ייפגשו עם אנשי מקצוע ויצפו במשחק שייערך בין בוטב פלובדיב ללוקומוטיב מוסקבה. על פי גורמים במועדון, השניים קיבלו רשימת רכש ארוכה, הכוללת כעשרה שחקנים. בין היתר, מדובר בחמישה שחקנים מבוטב, כשבין השמות שהוצעו הם הבלם פלאמן ניקולוב והקשר לחזאר בלטנוב, ששיחק בעבר עם הבלם דניאל דימוב בלבסקי סופיה. "הם ימריאו לצפות בהרכבי שתי הקבוצות. קיבלנו הבטחה שכמעט כל שחקן שנרצה, מבין השחקנים שהעלויות שלהם ריאליות, יהיה אפשר להביא אותו למועדון בעונה הבאה", הסביר גורם במועדון הלילה. לאחר המשחק יחליטו השניים האם לבצע עסקה אם אחד משני המועדונים. ההחלטה, מסבירים במועדון, תתקבל בכל מקרה רק בארץ, לאחר שהנהלת המועדון תקבל גם את העלויות הכרוכות בעסקאות השונות. במועדון אישרו כי השניים ימריאו הלילה לבולגריה. "יכול להיות שתצא משם עסקה גדולה, ויכול להיות שלא נחתים אף שחקן", הסבירו.

בנוסף לבדיקה שמבצעים השניים לגבי שחקנים, בן שמעון וגולן מתכוונים לצפות בקרוב במתקן אימונים מקומי ולשקול להעתיק את מחנה האימון מאוסטריה לבולגריה. בכל מקרה, כך נראה, המחנה יתקיים באחת משתי המדינות הללו. אם הפועל תל אביב תסיים את ההתקשרות עם יורחן קולין או לוקאש סאשה, גם אחד מהם עשוי להצטרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully