וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת תיפגש עם לוי לפני גמר הגביע, גורדנה: "תנו לנו כבוד"

20.4.2015 / 7:23

הבעלים והמנכ"ל יפגשו עם המאמן שמועמד להמשיך ומשם תצא הצהרה משותפת. השחקנים טוענים שאוגו וסוארס חסרו ורוצים להתרכז בגביע. גורדנה: "לא רלוונטי לדבר עכשיו על מכבי תל אביב"

one

עד אתמול בהפועל באר שבע עדיין האמינו שיש להם סיכוי קטן לזכות באליפות, אבל הגדלת הפער ממכבי תל אביב הובילה את השחקנים להודות: האליפות תישאר אצל מכבי תל אביב. המטרה המרכזית של אלישע לוי נותרה המשחק בגביע מול הפועל עפולה. המאמן הוא עדיין המועמד המוביל לעמוד על הקווים בעונה הבאה, וייתכן מאוד שהכרזה כזאת תגיע לפני גמר הגביע, בהנחה שיעפיל אליו כמובן.

לוי גם זוכה לתמיכה של שחקני הקבוצה, שמעוניינים שימשיך לעונה נוספת. ההערכה היא שאלונה ברקת תזמן את לוי לשיחה יחד עם המנכ"ל אסי רחמים לפני הגמר (20 במאי), כלומר במהלך החודש הקרוב, ואז תצא הצהרה משותפת של השניים לגבי המשך דרכו בקבוצה. המועמדים היחידים שעלו בפנקס של ברקת בחודש האחרון הם רוני לוי שמבוקש במכבי חיפה או מאמן זר, שברקת פחות אוהבת בשל העלויות הכרוכות בהחלטה כזאת.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מה יביא העתיד? אלישע לוי/ברני ארדוב

לגבי המשחק אתמול, שחקנים הודו בסיום כי חסרונם של ג'ון אוגו, אליניב ברדה וויליאם סוארס הורגש היטב במגרש, וזאת על אף ההצהרות לפני ההתמודדות, כי החיסורים לא ישפיעו על הקבוצה.

"היה חסר שחקן פיזי שיחטוף כדורים באמצע. טהא שחקן טוב אבל ההבדלים בינו לבין סוארס גדולים מאוד, ואין ספק שגם הנוכחות של ברדה הייתה חסרה לנו", אמרו. "מצד שני, התמודדנו מול קבוצה חזקה מאוד, ולמרות שלא שיחקנו עם ארבעה שחקני הרכב לא נפלנו מהם בחלקים גדולים מהמשחק. המאבק על המקום השני יהיה עד הסוף, כי היה ברור לכולם כבר אחרי בלומפילד שלא נוכל לזכות באליפות. נתרכז בגביע". ביקורת מסוימת הופנתה בנוגע לארגסיביות של השחקנים, שלא מבצעים מספיק עבירות על הקבוצה היריבה. "ברור לכולם שאת הנתון הזה חייבים לשפר ומהר. לא יכול להיות שעם שחקנים כל כך דומיננטיים באמצע לא נעשה מספיק עבירות", הודו במועדון. מי שהפתיע את הצוות המקצועי לטובה הוא הקשר הדר ברד, שלוי העלה מהנוער. ברד חתם לאחרונה על חוזה ארוך טווח במועדון. סוארס קיבל אישור לצאת בתחילת השבוע כדי לשהות לצד אשתו שילדה בת והוא יחזור להרכב במשחק מול בית"ר ירושלים בטדי, שינעל את הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון.

במועדון עושים מאמץ אחרון להחיות את עסקת אוסטין אג'ידה. הפיצוץ עם השוער הגיע על רקע ההחלטה להגדיל את שכר הברוטו שלו בהתאם לחוקי המס שחלים עליו, אך להשאיר את שכר הנטו על כנו. הפער בין הצדדים כרגע עומד על 55 אלף דולר נטו, ובבאר שבע טוענים כי לא תוגש לו הצעה חדשה. כפי שפורסם בוואלה ספורט בחודש פברואר, מכבי תל אביב כבר גיששה אצל אג'ידה. "אלונה תעשה טעות גדולה אם תוותר עליו", אמרו שחקנים בקבוצה אתמול. "ראינו אתמול מה ההבדל בין שוער טוב לשוער גדול. הוא הציל אותנו פעמיים, ולא רק במשחק הזה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-2:2

לכתבה המלאה
אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע מאוכזב. ברני ארדוב
מאמץ אחרון. אג'ידה/ברני ארדוב

הקשר רועי גורדנה דיבר על השער שהבקיע. "הכי חשוב שנכנס, זה העיקר", אמר הקשר והוסיף: "זאת הפעם השניה שאני כובש שער כזה מול קרית שמונה, הפעם הקודמת הייתה במדי הפועל תל אביב, כשהכדור חצה בקושי את הקו. העיקר שנכנס, גם זה גול".

"גם אחרי המחצית עלינו שוב פעם ליתרון, והם היו בעשרה שחקנים", סיכם גורדנה את המשחק. "אנחנו קצת מאוכזבים מהמשחק הזה, מבחינת התוצאה לפחות. היה משחק 'פינג' פונג' שלא מתאים לנו, כי היינו צריכים לשמור יותר על הכדור. לא מתפקידי לדבר על מכבי תל אביב, אני מדבר על באר שבע, ואנחנו עשר נקודות מהם. לא רלוונטי לדבר על מכבי. לא נפסיק לשחק, נשתדל לתת את המאה אחוז מבחינתנו, לאסוף כמה שיורת נקודות בהמשך הדרך. אתם מכירים קבוצות שמשחקות בטופ לבל עונה שלמה? הובלנו והיינו צריכים לנצח. הם הבקיעו שער מדהים, אותה בעיטה יכלה לצאת גם החוצה. לא חושב שהיינו חלשים או לא טובים כמו שאתם טוענים".

לסיום, גורדנה נשאל על מספר האוהדים המועט יחסית שהגיע. "הגיעו מעט אוהדים? הקהל שלנו הוא מדהים, ואני לא מנסה להיות יפה נפש. קורה שמגיעים פחות", אמר. "יש משחקים כאלה. זכותם הלגיטימית להביע את דעתם. אם הגיעו 5,000 מנויים, זה לא מעט. הפוטנציאל הוא גדול, אנחנו קבוצה טובה, אנחנו בעונה די טובה מבחינתנו. זה שבתקשורת מציירים אותנו כקבוצה חלשה, זה לא נכון. חבל שנוצרת אווירה שהיכולת לא מספיק טובה, צריך לתת כבוד לשחקנים פה".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם רועי גורדנה. ברני ארדוב
דורש כבוד. גורדנה חוגג עם החברים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully