וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות תקנת ההתאחדות: מכבי חיפה צפויה לשנות מדיניות השאלת שחקנים

2.4.2015 / 8:19

המועדון יקיים דיון מיוחד והאפשרות הנשקלת היא דרישת דמי השאלה עבור שחקנים מושאלים. בנוסף לקהת וצדק מקרית שמונה, חיפה תנסה לצרף ישראלי נוסף המשחק בחו"ל אל החלק הקדמי. שהר או תמוז הם האפשרויות

one

במכבי חיפה הופתעו לשמוע על שורת התיקונים שאושרו אתמול (רביעי) בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל ומתכוונים לערוך דיון מקיף בנושא מדיניות השאלת השחקנים שלהם מיד עם תום העונה. התקנה המרכזית החדשה היא איסור על קבוצה המשאילה שחקן לקבוצה אחרת לכלול בהסכם הוראה האוסרת על אותו שחקן לשחק מולה. ההתאחדות קבעה תשלום פיצוי או קנס בגין השתתפות השחקן המושאל במשחקים נגד קבוצת האם וככל הנראה, התקנות ייכנסו לתוקף כבר מהעונה הקרובה.

בחיפה אמרו אתמול: "ברגע שנקבל את ההנחיה, נמצא פתרונות לנושא". לוואלה ספורט נודע כי אחת האפשרויות ששוקלים במועדון היא דרישת דמי השאלה עבור חלק ניכר מהשחקנים המושאלים. עד היום, חיפה לא דרשה דמי השאלה עבור רוב השחקנים שלה, זאת במסגרת הסכם הדדי שאימצה מאנגליה, לפיו השחקן המושאל לא ישחק נגדה. הקבוצה אוסרת על שיתוף לא מעט שחקנים שהשאילה לבני סכנין והפועל פתח תקוה, ביניהם שחר הירש ומוחמד גדיר למשל, שרושמים עונה טובה מאוד. היא משאילה גם שחקנים מוכרים אחרים דוגמת מוחמד כליבאת, ג'אבר עטאא, שמעון אבוחצירא ושובל גוזלן. בסך הכל, 22 שחקנים רשומים העונה כמושאלים לקבוצות אחרות וחלקם יעזוב את המועדון לצמיתות בתום העונה.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין. ברני ארדוב
גדיר הוא רק אחד מ-22 מושאלים של חיפה העונה/ברני ארדוב

בחיפה יאיצו את המגעים להחתמת שחקנים חדשים בתוך מספר שבועות. מבין הישראלים, רועי קהת נמצא חזק על הכוונת של המועדון וכך גם שיר צדק והבלם טל בן חיים. במועדון ינסו לצרף בקיץ שחקן ישראלי נוסף המשחק כרגע באירופה, לחלק ההתקפי. בן שהר וטוטו תמוז הם השמות היחידים שעלו כרגע, כאשר שהר טוען כי הוא רוצה להישאר בהולנד, אבל ההערכה היא כי חוזה ארוך טווח יחזיר אותו לישראל. תמוז, שצפוי לחזור מפציעה ארוכה הערב, לא פוסל אפשרות של חזרה לישראל.

רוני לוי הוא עדיין המועמד המוביל לתפקיד המאמן והחלטה בעניין אמורה להתקבל אצל הנשיא יעקב שחר לקראת סוף החודש, כל זאת בהנחה שחיפה תדע האם פניה אל המקום הרביעי, שצפוי להוביל לאירופה. הפסד לבית"ר ירושלים ביום ראשון יגרום להקדמת ההכנות, משום שהפער מהמקום הרביעי יצמח לכדי תשע נקודות, כאשר יוותרו 24 נקודות בקופה. ניצחון יקרב את חיפה למרחק שלוש נקודות בלבד. אחרי יום חופש, מרקו בלבול ושחקניו יחדשו הבוקר את ההכנות למשחק.

באימון חיפה שנערך היום אמר המאמן מרקו בלבול: "אני רוצה לחשוב חיובי, כל המשחקים בפלייאוף העליון יהיו קשים. אנחנו יודעים שבית"ר טכנית, אבל צריכים להיות נחושים ובפוקוס. מכבי חיפה צריכה לשחק את המשחק שלה וכל איבוד נקודות הוא קריטי, בטח בשלב זה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully