וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: כליבאת סובל משבר בשתיים מחוליות גבו. סיים את העונה?

25.3.2015 / 17:53

החלוץ, שנפצע באימון הקבוצה לאחר שנפל בצורה לא טובה על גבו, יוכל לחזור לאימונים רק בסוף חודש אפריל ולא ברור אם ישחק עוד העונה. ריאן צפוי להחליפו בהרכב של אלי כהן

one

שחקנה של בני סכנין, מוחמד כליבאת, צפוי להיעדר כמעט עד לסוף העונה, זאת לאחר שבבדיקה שעבר היום (רביעי) התברר שהוא סובל משבר בשתיים מחוליות גבו. אתמול במהלך האימון עלה כליבאת לכדור גובה עם השוער מחמוד קנדיל ונפל לא טוב על הגב, כשהיום התברר שהוא סובל משבר בחוליות. לפי האבחנה הראשונית לכליבאת אסור לעשות כל פעילות במשך חודש ימים ורק לאחר מכן יוכל לחזור לאימונים, מה שאומר שהצפי הוא שיחזור לשחק רק בסביבות סוף חודש אפריל או אף תחילת חודש מאי.

בסכנין מאוכזבים מאוד מהפציעה של כליבאת שכן השחקן מהווה בורג חשוב במערך של אלי כהן כשכעת מי שצפוי להיכנס להרכב כבר במשחק הקרוב הוא איסמעאיל ריאן. עבור כליבאת זו הפציעה השלישית שלו העונה וחוסר המזל שפוקד אותו ממשיך. בסכנין ממשיכים באימונים למרות הפגרה אך ארבעת השחקנים שמשתייכים לסגל הנבחרת הצעירה, סגס תאמבי, איסמעאיל ריאן, עטאא ג'אבר ועיאד חבשי נמצאים עם הנבחרת בקפריסין ולא מתאמנים כשגם חלק מהשחקנים האחרים זוכים למנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully