וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורסם סגל נבחרת ישראל: משומר, ורמוט וגדיר בפנים, עטר בחוץ

9.3.2015 / 11:18

אלי גוטמן פרסם סגל נטול ליגיונרים לאימון ההכנה הראשון שייערך ברביעי. מגן מכבי חיפה זומן למרות שלא משחק בקבוצתו, גם טל בן חיים (החלוץ) ואלי דסה בפנים. עטר, מליקסון וארבייטמן בחוץ

שחקן נבחרת ישראל, אייל משומר. קובי אליהו
זוכה לקרדיט מגוטמן. משומר/קובי אליהו

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל פרסם היום (שני) את סגל נבחרת ישראל שייטול חלק באימון הכנה שייערך ללא הליגיונרים בבית הנבחרות בשפיים ביום רביעי החל מהשעה 14:15. בסגל נכלל אייל משומר, שלא זוכה לדקות משחק אצל מרקו בלבול במכבי חיפה , כמו גם איתי שכטר חלוץ הירוקים ומוחמד גדיר חלוצה הפורה של בני סכנין. גם גילי ורמוט קשרה החדש של מכבי תל אביב נמצא בסגל הנבחרת.

מוחמד גדיר אמר לוואלה ספורט: "אני שמח לקבל זימון בכורה לנבחרת, זה חלום של כל שחקן. עכשיו אני צריך לעבוד קשה יותר כדי להוכיח שמקומי בנבחרת".

מי שלא זומן הוא אלירן עטר, חלוצה של מכבי חיפה שנמצא בכושר טוב מאוד מאז שחזר לארץ. גם שלומי ארבייטמן וחן עזרא נותרו מחוץ לסגל. אריאל הרוש, אופיר מרציאנו וגיא חיימוב ממשיכים להרכיב את מצבת השוערים. יש לציין שהסגל אינו כולל ליגיונרים עדיין, כך שגוטמן צפוי לנפות מספר שחקנים בהמשך הדרך.

בכך תחל הנבחרת את הכנותיה לקראת המפגשים עם ויילס ב-28.3 ועם בלגיה ב-31.3. נבחרת ישראל נמצאת בעמדת זינוק מצוינת ליורו 2016, לאחר הניצחון על בוסניה 0:3 בנובמבר. המטרה הראשונית של גוטמן היא לצאת בלא הפסד משני המשחקים, כשהוא יודע שניצחון באחד מהם לפחות ישפר מאוד את הסיכויים להעפיל אוטומטית לטורניר. ויילס ובלגיה סיימו ב-0:0 את המשחק האחרון ביניהן, וכרגע הן היריבות הגדולות ביותר של ישראל במאבק על הכרטיס.

אלירן עטר שחקן מכבי חיפה. סוכנות ג'יני
נשאר בחוץ. אלירן עטר/סוכנות ג'יני

הסגל המלא

שוערים: גיא חיימוב (עירוני קרית שמונה), אריאל הרוש (מכבי נתניה), אופיר מרציאנו (מ.ס. אשדוד).

הגנה: עודד אלקיים (עירוני קרית שמונה), טאלב טוואטחה (מכבי חיפה), אוראל דגני (מכבי חיפה), שרן ייני (מכבי תל אביב), עומרי בן הרוש (מכבי תל אביב), איתן טיבי (מכבי תל אביב), אופיר דוידזאדה (הפועל באר שבע), אייל משומר (מכבי חיפה), אלי דסה (בית"ר ירושלים), שיר צדק (עירוני קרית שמונה).

קישור: רועי קהת (עירוני קרית שמונה), ערן זהבי (מכבי תל אביב), מאור בוזגלו (הפועל באר שבע), גילי ורמוט (מכבי תל אביב).

התקפה: איתי שכטר (מכבי חיפה), אליניב ברדה (הפועל באר שבע), מוחמד גדיר (בני סכנין), טל בן חיים (מכבי תל אביב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully