וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "ברדה עבר תקופה קשה. כבר הפיצו שמועות שהוא פורש"

2.3.2015 / 7:21

בבאר שבע חגגו עם הקפטן, השחקנים הבהירו: "אלישע ניצח כשעלה עם שלושה באמצע". בוזגלו: "ברדה הוא המנהיג. לא סופרים אותנו? שימשיכו, אנחנו נדבר במגרש". גם ברקת חגגה: "ניצחון חשוב"

one

ימים לא קלים עברו על הפועל באר שבע מאז ההפסד למכבי נתניה. ההתעסקות במעמדו של אלישע לוי והאכזבה המקצועית מהקבוצה יצרו מעט לחץ לפני המשחק מול קריית שמונה, אבל חניכיו של לוי הוכיחו אתמול שהם עדיין רחוקים מלהרים ידיים ועדיין במאבק על האליפות. באר שבע נצמדה אתמול למקום השני וביום רביעי תעפיל כנראה לחצי הגמר, כך שהעונה עדיין רחוקה מלהסתיים.

"קראנו שברקת רוצה את בכר, אז אתמול אלישע לוי הוכיח שהוא יודע לעמוד גם נגד בכר והקבוצה המסודרת שלו. פגעו באלישע בלי כל הצדקה וחבל", אמר שחקן בכיר בקבוצה שגונן על מאמנו. כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, ברקת רוצה את מאמן קריית שמונה, אך בשלב זה לא תעשה פניה לאף מאמן, לפחות עד שלא יתברר האם הקבוצה תעמוד במטרות שלה. בשלב זה, במועדון עדיין לא פוסלים אפשרות שלוי ימשיך.

הבעלים אלונה ברקת צייצה אתמול: "חוזרים מוסרמיל ומחייכים, ניצחון חשוב מאוד, הגול השני של אליניב היה מרהיב. מקווים להמשכיות במחויבות וכמובן בתוצאות". חלק מהשחקנים כעסו בסיום על קריאות של חלק מהקומץ אחרי החלפתו של ברדה וטענתו כי הם מצפים שיתמכו בהם בחלק האחרון של העונה.

סיפור המשחק היה כמובן אליניב ברדה, שחגג אתמול דקות ארוכות עם הקהל. החלוץ סבל בתקופה האחרונה מביקורת על המספרים שלו העונה, שלושה בלבד עד המשחק הזה. אתמול תיארו שחקנים את ההתפרצות שלו בסיום. "אליה (כינויו בקבוצה) עבר תקופה קשה, אבל בזכות האופי שלו הוא לא נכנע לה. אנשים רעים הפיצו שמועות שהוא פורש, אבל אתמול הוא עשה הכל - שיחק, הבקיע, דירבן אפילו מהספסל", אמר אחד השחקנים. "גם היום אנחנו אומרים שהוא שווה יותר בזכות האופי שלו. יכול להיות שעכשיו אלישע ישתמש בו בצורה אחרת".

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. רוני לבנה
חגג ארוכות עם הקהל. אליניב ברדה/רוני לבנה

ברדה ניגש בסיום לשלומי ארבייטמן בסיום וניחם אותו, לאחר שהחלוץ התפרץ כשהבין שהוא סובל סובל ממתיחה. ארבייטמן ייבדק היום וייתכן שינוח שבועיים כדי לא לסכן את עצמו לקראת משחקי הפלייאוף. במקרה כזה, ברדה עשוי להמשיך בחוד מול הפועל חיפה. "אין מאושר ממני כי אני יודע כמה השערים חשובים לו", אמר מאור בוזגלו על חברו בסיום. "הוא מגיע במאני טיים בדיוק מתי שצריכים אותו. אליניב הוא המנהיג של הקבוצה. אני יודע כמה הוא משתדל".

"אחרי המשחק מול נתניה, אלישע לקח אתמול החלטה גדולה לעלות עם קשר שלישי (גורדנה) כדי לא להיות רך באמצע", הסביר אחד השחקנים מה ניצח את המשחק אתמול. "אלישע ניצח את קריית שמונה בשלבים. הם לא הניעו כדור, לא חיברו שני פסים ושיחקו על כדורים ארוכים. אנשים זלזלו בברדה בתקופה האחרונה, אבל הוא עדיין השחקן החכם והפיזי שאנחנו מכירים. הקהל שרק אתמול בוז כשיצא, אבל לא הבין מה אלישע עשה: הוא הכניס מהירות. אחרי דקה פסלו לנו גול חוקי שגבאי התחיל במהלך שלו". שחקנים הלינו בסיום על יחס של אותו קומץ, שקילל לאחר החילוף של ברדה. "זה הזמן שלהם להוכיח שהם עם הקבוצה, כמו שאר הקהל, לא להפך", אמרו. ויליאם סוארס וטומיסלב פאיוביץ' זכו לשבחים על יכולתם, החל מהשער של קריית שמונה ועד הסיום.

"עשינו לחץ אדיר, חטפנו כדורים ויצאנו למתפרצות ועם קצת מזל התוצאה הייתה גם גבוהה יותר", ניתח מאור בוזגלו את המשחק. "לא סופרים אותנו? שלא יספרו ואנחנו נמשיך לדבר על המגרש. יש עוד המון נקודות בקופה ואנחנו בעניינים מבחינת הליגה והגביע וצריכים להמשיך למקסימום כי אנחנו נכנסים לשלבי ההכרעה. נכון, קיבלנו סטירה בנתניה שצריכה להעיר אותנו ולפעמים בא לי לקרוע את הבגדים כשאנחנו מפסידים נקודות במקומות שאנחנו חייבים לקחת. זאת תהיה עליית המדרגה שלנו".

לאחר שני המשחקים הקרובים, מול הפועל חיפה וסכנין, ברקת תחדש את הבדיקות שהיא עורכת בנוגע לעונה הבאה. פניה רשמית לגבי לארי קאיודה כבר נעשתה, ובמכבי נתניה אישרו זאת. כפי שפורסם בוואלה ספורט, השוער אוסטין אג'ידה סירב להצעת המועדון לחתום על חוזה חדש וכרגע פוצץ המשא ומתן בין הצדדים. באר שבע לא תחתימו בכל מחיר, ההחלטה הסופית לגביו תתקבל עד סוף החודש כיוון שבמועדון לא מעוניינים להמשיך בסחבת ולהחתים שוער רגע לפני שהקבוצה תשחק באירופה.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully