וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע נבחרת ישראל בג'ודו יצאה בלי המאמנים?

1.3.2015 / 13:36

שבעה ספורטאים המתחרים בסבב אירופה בוורשה מופיעים ללא אף דמות מקצועית ואחדים מהם משמשים כמאמנים בפועל. מנכ"ל איגוד הג'ודו: "זו נסיעה פרטית, לא כזו שנעשתה במסגרת פעילות הנבחרת"

ארצ'י וולפמן, אורי ששון. איגוד הג'ודו,
מצב אבסורדי. וולפמן, מימין/איגוד הג'ודו

שבעה ספורטאי נבחרת ישראל בג'ודו שמשתתפים אתמול (שבת) והיום בתחרות מסבב אירופה הפתוחה בוורשה מופיעים שם ללא אף דמות מקצועית. מתברר כי יואב שמש, אלון רחימה, ניב דר, אסף חן, ארצ'י וולפמן, יעקב ממיסטבלוב ופיטר פלצ'יק שהמריאו לפולין כדי להשתתף בתחרות כדי לשפר את מיקומם בסבב נאלצים להתמודד בקרבות שלהם ללא דמות מקצועית אחרי שאיגוד הג'ודו בחר שלא לשלוח עימם אף אחד ממאמני הנבחרת.

המצב שבו הספורטאים נשלחו לתחרות ללא מאמן יצר מצב מעט אבסורדי כאשר חלק מהספורטאים שימשו "מאמנים" בפועל של חבריהם. פלצ'יק, למשל, ישב על כיסא המאמן בקרבות של כמה מחבריו, ויואב שמש מצידו הספיק לשבת היום על כיסא המאמן בקרבות של פלצ'יק. כך או אחרת, מרבית הספורטאים שהשתתפו עד כה לא הצליחו לעבור מעבר לסיבוב אחד, עם או בלי קשר להחלטה של האיגוד.

מנכ"ל איגוד הג'ודו, שגיא גור, מסר: "הנסיעה עצמה היא פרטית ולא כזו שנעשתה במסגרת נבחרת ישראל. אנחנו לא חוסמים או עוצרים ספורטאים שלנו מלהופיע בתחרויות. אותם ספורטאים ביקשו לנסוע לתחרויות כדי לשפר את מצבם, ועשו זאת על חשבונם מבלי שהאיגוד הוציא כסף על הנסיעה הזו. אני באמת לא זוכר מצב כזה בעבר שמשלחת שלנו יצאה בלי מאמן, זה באמת נדבר, אבל כיבדנו את הבקשה של הספורטאים לנסוע למרות שמאמני הנבחרות לא היו יכולים להצטרף אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully