וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב נורה על ידי אלמוני בסמוך לביתו

בעלי בית"ר ירושלים נפצע קל, כשאדם רכוב על אופנוע ירה לעברו שלושה כדורים. טביב התכופף, אבל כדור אחד פגע בידו, והוא פונה לבית החולים. טביב: "היה לי מזל גדול. האירוע קשור לעולם הכדורגל"

ספק 500

צפו בפינויו של טביב לבית החולים "מאיר"

אירוע חריג התרחש הלילה (בין שבת לראשון) כאשר אלמוני ירה שלוש יריות לעבר הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, בזמן שהוא שהה בסמוך לביתו בכפר שמריהו. טביב עצמו נפגע בידו באורח קל, והוא פונה על ידי אנשי מד"א לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר שבכפר סבא. היורה נמלט מהמקום, אך משטרת גלילות פתחה בסריקות בניסיון לאתר את מי שעומד מאחורי המעשה.

אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים מפונה. ספק 500
האמבולנס שפינה הלילה את טביב לבית החולים/ספק 500
הבעלים של בית"ר ירושלים אלי טביב. קובי אליהו
היריות נורו בסמוך לביתו. אלי טביב/קובי אליהו

מתברר כי טביב הגיע לביתו בכפר שמריהו עם רכבו, ועוד לפני שהוא הספיק לצאת מהרכב, אופנוע עם שני אנשים עצר לפניו. אחד מהם ירד ממנו, התקרב לעבר שמשת הרכב וירה שלושה כדורים. למזלו של טביב הוא הצליח להתכופף, אך אחת היריות הצליחה לפגוע בידו. טביב שוחח בזמן הירי עם סוכן השחקנים רונן קצב שהיה עד לשמיעת היריות ולמעשה היה האיש שהזמין אמבולנס והזעיק את המשטרה. בכל מקרה, המשטרה החלה לחקור את האירוע, וטביב צפוי לתת עדות.

מהחקירה הראשונית של המשטרה עולה כי המתנקש ירה לעברו שלושה כדורים ונמלט לאחר מכן על אופנוע. במשטרה בודקים מספר כיוונים כאשר העיקרי שבהם הוא סכסוך כלכלי.

טביב אמר לוואלה! ספורט: "היה לי מזל גדול. אחרי שאופנוע נצמד לי לרכב, הנהג ירד מהאופנוע וניגש סמוך לחלון המושב וירה שלושה כדורים. היה לי מזל שקלטתי את זה והספקתי להתכופף כי אחרת הוא היה פוגע לי בראש. אין לי אויבים, זה קשור לעולם הכדורגל".


מדובר מד"א, זכי הלר, נמסר: "בשעה 00:04 נמסר למד"א מרחב ירקון על גבר שנורה ברחוב קרן היסוד בכפר שמריהו. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית חולים מאיר גבר כבן 59 במצב קל עם פצע ירי בגפיים".

ניידת משטרה בסמוך לביתו של אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. ספק 500
ניידת המשטרה סביב ביתו של טביב לאחר האירוע/ספק 500
אלי טביב הבעלים של בית"ר ירושלים מפונה לבית החולים. ספק 500
טביב מפונה לבית החולים/ספק 500

כידוע, זו לא הפעם הראשונה שבה שמו של אלי טביב מוזכר בנסיבות מפוקפקות. ב-27 בדצמבר טביב היה מעורב בתקרית פלילית אחרת, כשלחצר ביתו הושלך רימון הלם. כשהאירוע נודע לכלי התקשורת, טביב יצא בהאשמות מרומזות כי מדובר באוהדים של הפועל תל אביב. המשטרה חקרה את האירוע, אך לא הצליחה למצוא את האחראים לפרשה.

ב-26 ביוני שעבר הורשע אלי טביב בתקיפת הקטין גיא חסין יחד עם מאבטחו. האירוע עצמו התרחש לכאורה במרץ 2012 במהלך מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד הבעלים דאז. חסין, אז קטין, טען שהוכה בכל חלקי גופו על ידי טביב ומאבטחו. בעקבות זאת טביב הורשע בפציעה בנסיבות מחמירות.

עוד הורשע טביב במסגרת אותו משפט בהשמדת ראיות ובשיבוש הליכי משפט. בנוסף, בעבר הורשע בעבירות שונות, כמו התחזות לאדם אחר במטרה להונות, שימוש בדרכון מזויף, זיוף וקבלת דבר במרמה.

הרחוב שבו מתגורר אלי טביב, הבעלים של בית"ר ירושלים. ספק 500
השקט שהופר ברחוב השקט בכפר שמריהו/ספק 500
  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully