וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד-מכבי פתח תקוה: בן שמעון לא תרגל הרכב, שני שינויים בקישור המארחת

27.2.2015 / 13:48

בריאן חרסיסיץ' לא הגיע לאימון המלאבסים, אך יהיה חלק מהסגל והקבוצה תנסה להבטיח מקום בפלייאוף העליון. דוידוב ואינברום יחליפו את אוחנה ואבו ענזה (שבת, 18:30)

מחזור 24מחצית28/02/2015
מ.ס. אשדוד
    0
      מכבי פתח תקוה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      *בששת המפגשים האחרונים, אשדוד ניצחה פעם אחד בלבד בביתה את מכבי פתח תקוה. בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים מולה בי"א היא ספגה 11 שערים.

      *כל שלושת המפגשים האחרונים שהוכרעו בין הקבוצות (בכל המסגרות) הסתיימו "על האפס". (5:0 לפתח תקוה, 2:0, 3:0 לאשדוד).

      *מכבי פתח תקוה מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות חוץ רצופים, אשדוד לאחר שתי תוצאות תיקו ביתיות ברציפות.

      מפתחות והכנות:

      מ.ס. אשדוד:

      הקבוצה תנסה לקטוע רצף מאכזב של שישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות (חמישה בליגה ואחד בגביע). אם לפני חודש עוד חלמו באשדוד להתברג בפלייאוף העליון, הרי שהתוצאות האחרונות דרדרו את הקבוצה לתחתית והיא מרוחקת רק ארבע נקודות מהקו האדום. המאמן ניר קלינגר צפוי לערוך שלושה שינויים, כאשר הקשרים אלכסנדר דוידוב ואור אינברום ישובו להרכב במקום מיכאל אוחנה ומוראד אבו ענזה. גם טום בן זקן מועמד לפתוח על חשבונו של עופר ורטה, שאינו כשיר במאת האחוזים.

      מכבי פתח תקוה:

      הקבוצה הסתדרה בשבועיים האחרונים ללא המאמן שלה, רן בן שמעון, שחזר אתמול לישראל. כשכינס את השחקנים, בן שמעון לא דיבר על נסיבות עזיבתו, והסביר לשחקנים את חשיבות שני המשחקים הקרובים – משחק מול אשדוד שיכול להוביל את הקבוצה סופית לפלייאוף העליון, והמשחק מול הפועל עפולה שעשוי לעלות את הקבוצה לחצי הגמר. "יש לנו משחק חשוב בשבת על הפלייאוף, וביום רביעי גביע. זה שבוע קריטי שיקבע לנו את כל העונה, למטה או למעלה. תגיעו מוכנים", אמר המאמן לשחקנים. לבן שמעון יש עדיין הזדמנות להוביל את הקבוצה לאירופה העונה – דרך המקום הרביעי או דרך הגעה לגמר הגביע. המאמן הקרין היום מספר קטעים על מ.ס אשדוד ואמר: "השבוע הזה הוא קריטי בשבילנו. אשדוד קבוצה מסוכנת, שאוהבת לשחק בבית שלה". בן שמעון לא תרגל היום את ההרכב, וגם לא מערך שניתן ללמוד ממנו האם ימשיך עם חמישה בלמים, ושמר את הקלפים קרוב לחזה. גידי קניוק לא בסגל, הקשר אלמוג אוחיון יחליף אותו ועשוי לערוך הופעת בכורה.

      כהרגלו בשבועות האחרונים, המאמן יצטרף להתמודד גם עם פציעות והרחקות. דדי בן דיין לא התאמן בשל כאבים ברגלו ולא יהיה בסגל (חגי גולדנברג או נאור פסר עשויים לפתוח במקומו), דניאל דימוב שוב הורחק (אלבז בכוננות), ועידן שמש עדיין חולה (מלמד עשוי להמשיך). מנגד, בן שמעון יקבל בחזרה את עומר דנינו שחוזר מהרחקה. על פי המסתמן כרגע, בן שמעון יפתח עם חמישה שחקני הגנה. בריאן חרסיסיץ' לא הגיע לאימון היום בטענה שהוא חולה אבל יהיה בסגל למשחק. בן שמעון מתלבט האם יובל יעקובוביץ' יפתח במקומו.
      פתח תקוה העבירה במהלך השבוע את גזר דינו של איציק לוזון לידי ההתאחדות לכדורגל, ששוקלת האם להדיח אותו מהתפקיד. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בהתאחדות לכדורגל שוקלים להדיח את לוזון גם אם יקבל עבודות שירות, בכל מקרה של הרשעה.

      רן בן שמעון מאמן מכבי פתח תקוה. מגד גוזני
      "זה שבוע קריטי שיקבע לנו את כל העונה". בן שמעון/מגד גוזני

      יעמדו למבחן

      מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו

      השוער יודע שבעוד כשבועיים יזמן אלי גוטמן את סגל נבחרת ישראל למשחקים מול ווילס ובלגיה ונכון לעכשיו, מקומו בין הקורות מוטל בספק. מרציאנו ספג לאחרונה שערים רבים, גם אם לא כולם היו באשמתו ואין ספק שהוא סבל מהחולשה הכללית שדבקה בקבוצתו. עד הזימונים יש לשוער המוכשר עוד שניים או שלושה משחקים כדי להוכיח לגוטמן שיש לו על מי לסמוך וזה מתחיל כבר מחר.

      מכבי פתח תקוה: איבן הרצג

      הסיפור של הבלם הקרואטי העונה הוא אולי אחד המוזרים שקרו במועדון בשנים האחרונות. שחקן זר שהודח מחוץ לסגל, חזר מהיציע להרכב בגלל פציעה של שאר הבלמים, נשאר על תקן הבלם המוביל ועזר לקבוצה להתייצב. פתח תקוה ספגה שער אחד בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, והרצג הפך להיות חלק ממה מכוח ההרתעה שחזר להגנה שלה. היציבות שלו תבטיח לה כבר מחר מקום בפלייאוף העליון?

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: אשדוד
      קהל: 1560

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully