וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תשלם לאופ"א 200 אלף יורו בשל עבירה על חוקי הפייר פליי

האדומים חתמו על הסכם ויצטרכו לעמוד בתקנות עד סיום 2015 במטרה להימנע מעונשים נוספים. בקבוצה יודעים: "ניצחון חוץ על עכו ואפשר לחלום על פלייאוף עליון" (שבת, 17:00, ספורט 2)

מחזור 24מחצית28/02/2015
הפועל עכו
    0
      הפועל תל אביב
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * הפועל עכו עדיין לא ניצחה העונה בביתה.

      * הניצחון האחרון של עכו בליגה היה לפני סיבוב על הפועל תל אביב.

      *עכו לא כובשת כבר שישה משחקי ליגה ברציפות והמאזן ששלומי דורה מאז שהתמנה לקבוצה הוא שתי נקודות בלבד.

      *המשחק האחרון שהפועל תל אביב ניצחה בחוץ העונה היה בתחילת הסיבוב השני מול מכבי נתניה.

      *המאזן של אלי כהן הוא ארבע נקודות בארבעה משחקי ליגה.

      מפתחות והכנות: הפועל עכו

      למרות המצב הגרוע מבחינת ההטבלה והייאוש בקבוצה, בהפועל עכו מנסים לשדר שהם עדיין לא הרימו ידיים במאבק על הישארות בליגה. הנהלת הקבוצה הבטיחה פרמיות גבוהות יותר בכל ניצחון עד סוף העונה, ונראה כי במועדון מנסים לעשות הכול כדי שהשחקנים והקבוצה יצאו לדרך חדשה. "אנחנו צריכים ניצחון אחד כדי שיחזרו הביטחון והאמונה לשחקנים", אמרו בקבוצה. הבלם ברניסלב יובאנוביץ' ישוב להרכב אחרי שהושעה בשבוע שעבר שעזב את אחד האימונים על דעתו. הבלם הזמין את חבריו למסעדה והתנצל בפניהם. יובאנוביץ' אומנם ישוב להרכב, אך יתופקד בקישור האחורי במקומו של יאניס פאפאדופולוס שייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים לצידו של אמייה טגה ויוסי דורה. משה מישאלוב ימשיך בתפקיד הבלם לצידו של אדי גוטליב. שאר ההרכב שפתח מול מ.ס. אשדוד לא אמור להשתנות.

      משה מישאלוב שחקן הפועל עכו (שמאל) עם ברניסלב יובאנוביץ', אדי גוטליב. אדריאן הרבשטיין
      בעכו מנסים לשדר שהם עדיין לא הרימו ידיים/אדריאן הרבשטיין

      מפתחות והכנות: הפועל תל אביב

      מתח בשורות האדומים לקראת המשחק מול הפועל עכו. "ניצחון ואנחנו יכולים לחלום על הפלייאוף העליון", אמר אחד השחקנים, "הפסד ואנחנו מסתבכים בתחתית. חייבים לעבור את המשחק בשלום ואז לחשוב על המשך העונה". האדומים ערכו את האימון המסכם שלהם ויצאו למלון בעכו כדי להגיע רעננים למשחק בשבת.

      אלי כהן מרוצה מההרכב שפתח מול מכבי חיפה ואמור לפתוח בהרכב זהה לזה שפתח ביום שני, עם שינוי כפוי אחד כששון גולדברג ישחק במקומו של סארי פלאח המוצהב. גולדברג, שהיה אמור לפתוח נגד הירוקים וחלה, אמור לערוך מול עכו את הופעת הבכורה שלו בהרכב. ישראל זגורי ושלומי אזולאי שהציגו יכולת טובה ביום שני אמורים להמשיך בהרכב לצד בן רייכרט, שי אבוטבול, דודו ביטון ורמזי ספורי. מוחמד אבו אל היג'א נפצע באימון המסכם ולא יהיה בסגל, כשליאור לוי יחליפו על הספסל.

      "זה משחק על החיים שלנו", אמר אתמול השריף במסיבת העיתונאים ונראה כי את המסר הזה הוא מנסה להעביר לשחקנים. הפסד בשבת עשוי ככל הנראה להשפיע גם המשך דרכו של כהן בעונה הבאה.

      ובינתיים, אם לא די במצב הכלכלי הלא פשוט כלל של הקבוצה, הרי שהיום הודיעה אופ"א כי האדומים חתמו על הסכם מול הארגון לפיו הם ישלמו 200 אלף יורו, זאת בשל עבירה על חוקי הפייר פליי הפיננסים ובמטרה להימנע מעונשים נוספים על השנה החולפת.

      יחד עם הפועל תל אביב, חתמו על ההסכם גם האל סיטי, פנאתינייקוס ורוך חוז'וב הפולנית, כאשר במסגרת ההסכם שנחתם, האדומים ייאלצו להראות עד סיום 2015 שהם מצליחים לעמוד בחוקי הפייר פליי, אחרת הם עלולים לספוג עונשים. ההסכם הנוכחי תופס עד לסיום העונה הבאה. הפועל תצטרך להוכיח שהיא מכניסה אותה כמות של הוצאות על 2013, 2014 ו-2015.

      מאמן הפועל תל אביב, אלי כהן. קובי אליהו
      הפסד בשבת עשוי ככל הנראה להשפיע גם המשך דרכו של כהן בעונה הבאה/קובי אליהו

      יעמדו למבחן

      הפועל עכו: אמיר אבו ניל

      אחרי העזיבה של חמדי סליחי, הקשר הפך להיות מלך השערים של הקבוצה. עכו לא הבקיעה כבר שישה משחקי ליגה רצופים ואם היא רוצה ניצחון היא חייבת לחזור ולכבוש. בשביל זה היא תצטרך את אבו ניל בשיאו כי הוא נראה היחיד שיכול לעשות משהו בהתקפה של של שלומי דורה.

      הפועל תל אביב: בן רייכרט

      השער מול מכבי חיפה השתיק לא מעט אנשים שחשבו שהבאתו של הקשר על חשבון גילי ורמוט לא תספיק להפועל תל אביב כדי להישאר בליגה. אם האדומים לא רוצים להסתבך בתחתית הלוהטת ולהמשיך לחלום על פלייאוף עליון היא תצטרך שוב רייכרט חד, אגרסיבי ומאופס כוונות.

      בן רייכרט הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
      גם ביציעים ירצו לראות אותו חוגג שוב. רייכרט/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: אורן סימניאן
      אצטדיון: עכו
      קהל: 2500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully