וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים תציע למקל יותר מחצי מיליון דולר לעונה וסעיף יציאה ל-NBA

19.2.2015 / 16:43

האדומים עושים כל שביכולתם להחתים את הגארד, ומוכנים להתגמש באשר לאפשרות שיחזור לשחק בארה"ב. מכבי תל אביב בלחץ מכך שמקל עשוי להצטרף לירושלים ומקיימת שיחות אינטנסיביות עם נציגיו

גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
ירושלים, תל אביב או NBA? הכול פתוח לפניו. מקל/AP

זו תקופה ארוכה שגל מקל מחוזר על ידי הפועל ירושלים, וכרגע הוא מחזיק בהצעות מאירופה וממכבי תל אביב, שהגבירה את מאמציה בימים האחרונים להחתימו. אולם מסתמן שלירושלים יש יתרון על מכבי תל אביב, שכן היא מוכנה להתגמש עם מקל בקשר לשכר ולסעיף היציאה ל-NBA, שחשוב מאוד לגל מקל. על כן, מקל יכול להיות קרוב מתמיד לחתימה בבירה. ירושלים צפויה להציע למקל יותר מחצי מיליון דולר לעונה, והצעתה גבוהה יותר מזו של הצהובים.

מכבי תל אביב, שלא מעוניינת שמקל יחזק את ירושלים, מקיימת שיחות אינטנסביות עם הרכז. גיא גודס שב ואמר למקל כי הוא מייעד לו תפקיד מרכזי בקבוצה. שתי הקבוצות רוצות להחתים את מקל על חוזה ארוך טווח, ובמקביל סוכניו של מקל בארה"ב בודקים מספר קבוצות ב- NBA. גל מקל נחשב לשחקן חופשי, ויהוא כול לחתום בכל קבוצת NBA שתרצה אותו גם לאחר שהטרייד דד-ליין ייסגר בלילה שבין חמישי לשישי. בימים האחרונים דחו מקורביו של מקל את הפרסומים ברוסיה על הגעתו של השחקן לקאזאן, ונראה שההחלטה של השחקן תיפול בימים הקרובים. אחת הקבוצות המעוניינות בו באירופה היא מילאנו.

מקל שיחק במכבי תל אביב, בין 2008 ל-2010, לפני שעזב לבנטון טרוויזו האיטלקית. אחרי עונה אחת בארץ המגף חזר לישראל כשחתם בשורותיה של מכבי חיפה, אותה הוביל לאליפות המדינה בעונת 2012/13, עם ניצחון בגמר על לא אחרת מאשר מכבי תל אביב. בסיום אותה עונה הפך לישראלי השני ב-NBA, כשהצטרף לדאלאס מאבריקס, ממנה שוחרר בסוף אוקטובר 2014. כחודש וחצי לאחר מכן הוא חתם בניו אורלינס, כשגם ממנה הוא שוחרר לאחר ששותף בארבעה משחקים בלבד.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. ברני ארדוב
מכבי תל אביב מנהלת מגעים אינטנסיביים עם נציגיו של מקל. מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully