וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הרבה זמן חיכיתי לכאב הראש החיובי הזה"

10.2.2015 / 23:04

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה מה-0:3 על יבנה וההצטיינות של המחליפים: "עשינו תוצאה שתפסיק לנו לעלות. בחצי השני הכל שטף". מליקסון: "כיף על הפרגון, באתי לפה לתת הרבה יותר"

one

הפועל באר שבע עשתה הערב (שלישי) צעד גדול אל עבר חצי גמר גביע המדינה, כשהביסה במשחק הראשון מבין שניים 0:3 את מכבי יבנה. שלומי ארבייטמן (49), סיראז' נאסר (75) ומאור מליקסון (80) כבשו במחצית השנייה אחרי מחצית ראשונה חלשה מאוד, וכעת הקבוצה מבירת הנגב יכולה להתעסק במשחק הליגה בשבת מול הפועל תל אביב.

אלישע לוי מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אפשר לחייך. אלישע לוי/ברני ארדוב

"בחצי הראשון לא שיחקנו נכון בעקבות מזג האוויר", אמר אלישע לוי בסיום. "בחצי השני הכל שטף, הכל זרם, בעטנו מרחוק, עשינו דאבל-פסים, באנו מהצדדים ושיחקנו כמו שצריך. בגביע הדבר הכי חשוב זה המוכנות, ועשינו תוצאה טובה שתספיק לנו לעלות, וממשיכים הלאה". על מליקסון ונאסר, שנכנסו כמחליפים והביאו את השינוי, אמר המאמן: "הרבה זמן חיכיתי לכאב הראש החיובי הזה, זה מה שצריך לעשות כשיש לך שחקנים כל כך טובים בהתקפה - לשמור אותם רעננים וזה יימשך. אני מקווה שנלך ונשתפר".

מאור מליקסון, שהצטיין, סיכם: "כיף על הפרגון, אבל זה רק עוד משחק אחד ויש עוד הרבה. אני מרגיש טוב. אני לא מתעסק בביקורות, אני מודע להן, באתי לפה כדי לתת הרבה יותר, אבל קרו דברים שמנעו ממני לעשות זאת. אני מקווה שזה מאחורי".

בעלי הפועל באר שבע אלונה ברקת צייצה בטוויטר לאחר המשחק: "חוזרים הביתה מנס ציונה. שמחה על הניצחון. היה כיף לראות היום את הפרגון של כל הקבוצה למליקסון ולרובי לבקוביץ'. מצטרפת לפרגון וגאה. לילה טוב".

מנגד, המאמן המפסיד יוסי זוזוט סיכם: "אפשר להגיד שנגמר הסיפור. לפני המשחק ידענו שבאר שבע איכותית יותר, אבל לקבל גול מאופסייד מול קבוצה כזו זו פריבילגיה. השחקנים עבדו קשה ושיחקו טוב, עד הדקה ה-70. המקום שלנו הוא בליגה הלאומית. אחרי שקיבלנו את הגול הראשון היתה לחבר'ה נפילה במוטיבציה. ניסינו לחזור, קיבלנו את הגול השני, ושם נגמר הסיפור. השחקנים נתנו פייט יפה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully