וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן: "גילי ורמוט לא נתן 100 אחוז וזה השפיע על כולם"

אלי כהן אהב את רוח הקרב של שחקני הפועל תל אביב נגד רעננה: "אולי העזיבה של גילי עשתה טוב לאחרים". האדומים שואפים לקנות את רייכרט, גורם על רמון: "לא יכול לדרוך פה יותר"

one

השבוע שעבר על הפועל תל אביב היה אחד הקשים שידע המועדון הזה בשנים האחרונות. המעבר של גילי ורמוט למכבי תל אביב טילטל גם אחרוני האוהדים האדישים של האדומים וכל האמוציות הללו התנקזו אתמול (שבת) לבלומפילד למשחק נגד הפועל רעננה שהסתיים בניצחון דרמטי 1:2. חלק מהאוהדים שרקו בוז לבן רייכרט שעשה את הדרך מקרית שלום למתחם חודורוב, אחרים מחאו לו כפיים ועודדו אותו. האוהדים גם מחו נגד חיים רמון, ובמקביל ניסו לדחוף את הקבוצה.

עם רוח קרב דומה לזו של האוהדים, עלו גם השחקנים לכר הדשא. המאמן אלי כהן אמר להם לפני המשחק: "לא מעניין אותי היום כדורגל. אני רוצה לראות מלחמה". השחקנים כנראה הפנימו ואפילו דיברו ביניהם על רוח הקרב שהם חייבים להראות לאוהדים: "התחלנו לחשוב כמו קבוצת תחתית", הודה אחד מהם, "ידענו שמבחינת יכולת אנחנו רחוקים מהשיא, אבל הקרבה ונחישות זה מה שהיה חסר. כשגילי היה פה הסתכלנו עליו כעל סוג של מושיע. אחרי שהוא הלך, כל אחד הבין שיש לו אחריות יותר גדולה".

"כעסתי על המעבר של גילי, כל השחקנים כעסו, אבל לא יכולנו לעשות שום דבר בנוגע לזה. זה לא תלוי בנו", אמר הקפטן שי אבוטבול, "עברנו ימים לא פשוטים ודיברנו בינינו כמה המשחק הזה חשוב".

המאמן אלי כהן הוסיף: "יכול להיות שמבחינת אחידות, העזיבה של ורמוט עשתה לשחקנים טוב. כבודו במקומו מונח והוא במכבי עכשיו. אני לא רוצה לנתח את העניין מקצועית, אבל ראו על גילי שהוא לא נתן את ה-100 אחוז שלו וזה דבר שמקרין על השחקנים האחרים ועל הכול".

היו"ר בארי בן זאב סיכם: "בחודש האחרון החלפנו מאמן, מנהל מקצועי, אבדנו את השחקן הכי חשוב לנו והחלפנו בעלים. זהו, די. עכשיו אנחנו צריכים להחזיר את השקט והיציבות למועדון".

אלי כהן מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
דרש מהשחקנים להילחם. אלי כהן/קובי אליהו

אחרי רעידות האדמה שעברו על המועדון נראה שעכשיו האדומים עם הפנים קדימה. המטרה הבאה היא להחזיר את השקט לקהל ובמיוחד בגזרת בן רייכרט, שהיה אחד מהמצטיינים במשחק. כחלק מהתכנית לעונה הבאה, בהפועל יש מחשבה לנסות לרכוש את קשר מכבי תל אביב. לטענת האדומים יש להם אופציה לרכישת השחקן בסוף העונה. "אני מבין את האוהדים שלא רוצים להשביח שחקנים למכבי", הודה בן זאב. "יש בזה הרבה הגיון. כרגע המועדון נמצא בתקופה קשה ואנחנו ננסה למצוא פתרון לעניין הזה".

דבר שאולי שימח את האוהדים אתמול עוד יותר מהניצחון על רעננה הוא העובדה שחיים רמון העביר את זכויות הניהול לעמותת האוהדים והוא מחוץ לתמונה. חשוב לציין שחוקית הוא נשאר האיש החזק במועדון, אך בפועל הוא ויתר על השליטה במועדון ולא יוכל לקבל אפילו החלטה אחת שקשורה בו.

"אם יש דבר אחד שכולם הסכימו עליו הוא שחיים לא יכול לדרוך במועדון הזה יותר", אמר גורם בהפועל. "הוא הביא אותו לשפל ולא ישכחו לו לעולם את המכירה של ורמוט למכבי ואת מה זה סימל. אחרי זה הוא לא יכול היה להמשיך פה יותר. כנראה הוא לא צפה את זה, אבל הבין את זה אחרי טוב מאוד ובגלל זה מיהר לברוח".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את הפועל רעננה 1:2

לכתבה המלאה
בן רייכרט שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
כמה מכבי תל אביב תדרוש עליו? רייכרט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully