וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן יאיר: "אני ובן שמעון לא הסתדרנו. נזרקתי מהאימון בלי סיבה"

6.2.2015 / 10:00

אחרי שעזב את מכבי פתח תקוה לטובת היריבה העירונית, בן בן יאיר מדבר על הנסיבות שהובילו למהלך: "אין לי שום דבר נגד רן, אחרי הפועל באר שבע הוא אמר לי דברים שעדיף שלא אחזור עליהם"

one

יממה אחרי שדיווחנו על ההחלטה להקפיא את קוסטדין אזורוב, שהחליט להחרים את אימוני הקבוצה, מגיע תורו של הקשר בן בן יאיר, שעבר ליריבה העירונית, להסביר את הסיבות שהובילו לעזיבתו. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר עזב להפועל פתח תקוה סמוך לתום מועד ההעברות, לאחר תקופה בה החליט לעזוב את המועדון בשל מתיחות עם המאמן.

כזכור, לפני כשבועיים החליט בן שמעון לזרוק את בן יאיר מהאימון, מה שסלל את דרכו החוצה דווקא לאחר שהפך לשחקן הרכב. "קיבלתי הזדמנות והייתי מצוין בכל המשחקים שבהם פתחתי בהרכב, הייתי מצטיין אפילו, אבל אני ורן לא הסתדרנו. זה פשוט לא עבד", סיפר בן יאיר. "אין לי דבר אישי נגד רן, הוא מאמן מצוין ואי אפשר להתווכח עם תוצאות, אבל היו מקרים שלא יכולתי לעבור עליהם. אחרי שפתחתי ארבעה משחקים ברציפות, ישבתי על הספסל נגד באר שבע. כל הקבוצה לא שיחקה טוב. נכנסתי במחצית, אבל בסיום המשחק רן פנה אליי והתחיל לצעוק. נאמרו שם דברים קשים שאני מעדיף לא לחזור עליהם. הוא דיבר לא יפה. יום אחרי זה, ביקשתי לעזוב".

הקשר המוכשר בן ה-22 רשם העונה שש הופעות בליגה, ואחת בגביע המדינה. "גם כששיחקתי, זה כאילו לא הלך בנינו", הסביר הבוקר. "צריך להבין שבהנהלה לא רצו שאעזוב. עברתי חמש דקות לפני תום מועד ההעברות, אבל זה לא היה קורה עם ההנהלה של הפועל פתח תקוה לא הייתה משלמת 50 אלף שקל תמורת המעבר. ההנהלה אהבה אותי, אבל לרן לא היה אכפת". לגבי המקרה בו נזרק מהאימון אמר בן יאיר: "זה קרה יום או יומיים אחרי שביקשתי לעזוב. רן כנראה נפגע מזה ונזרקתי בלי סיבה. כל הקבוצה עשתה חימום, ופתאום הוא קורא לי: 'בן, לך הביתה', הוא אמר. שאלתי למה והוא השיב: 'למה? כי ככה בא לי'. אמרתי תודה והלכתי. באותו רגע היה ברור שאעזוב". למרות הדברים, בן יאיר מבקש להדגיש: "אני אוהב את הנהלת מכבי פתח תקוה ואת האנשים שם. שוב, אין לי דבר אישי נגד רן. אבל זה לא עבד בינינו".

תגובת מכבי פתח תקוה תובא לכשתתקבל.

בן בן יאיר שחקן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
בטן מלאה. בן יאיר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully