וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר לדין: "הקהל שלנו לא לומד, הטמטום הזה לא מפסיק לעשות נזק"

2.2.2015 / 11:12

למרות הניצחון על קרית שמונה, בבית"ר זעמו על התקרית של האוהדים עם עאבד, שצוינה בדו"ח המשקיף. חיימוביץ' מתלהב מהבכורה של גיא לוי: "מאמן מצוין". טביב על קאיודה: "לא צריכים שחקן ממורמר שיהרוס את המרקם"

one

הרבה מאוד לחץ השתחרר אתמול (ראשון) בבית"ר ירושלים לאחר הניצחון הביתי 1:3 על קרית שמונה. גם בבית"ר יודעים כי היכולת לא הייתה משביעת רצון אך עדיין, בשבוע של זעזוע והחלפת מאמן במועדון היו מאוד מרוצים מהפתיחה של גיא לוי. במועדון אף אמרו כי "זה ניצחון שיכול שנותן לנו יתרון גדול במלחמה על מקום בפלייאוף העליון, במיוחד בהתחשב בתוצאות המחזור האחרון".

המאמן אמר לאחר המשחק: "ברור שלקבוצה שמשחקת באמצע השבוע 120 דקות יש עייפות, אבל אם לא היינו יודעים לקחת זה לא היה עוזר. ידענו לנצל את זה".

על הזר החדש של הקבוצה ליביו אנטל הוא הוסיף: "ראיתי אותו, הוא מהיר, הייתה לו שנה אחת מצויינת ברומניה שהרימה אותו. בטורקיה לא כל כך הלך לו, אך הוא יכול להוסיף לנו מהירות בהתקפה ולעזור לנו. מעבר אליו, יש בעלים ואם תיווצר סיטואציה להביא שחקן טוב לבית"ר הוא יביא אותו, אבל לא כל אחד".

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ספתח מוצלח. גיא לוי/ברני ארדוב

על השילוב של אצילי כחלוץ והחזרה של דני פרדה הוסיף: "גם במכבי תל אבי ערן זהבי כחלוץ. ברור שאנחנו צריכים חלוץ אבל שוב, לא נביא כל אחד. דני פרדה היה טוב, אבל הכל עניין של עקביות וכאן הוא יימדד. כולם יודעים שהוא שחקן טוב אבל הוא יצטרך לעשות את זה שבוע אחרי שבוע".

בלם הקבוצה זאב חיימוביץ' אמר בסיום: "קרית שמונה זה אחד המשחקים הכי קשים בליגה, זה אף פעם לא קל. האמת שהעייפות שלהם נראתה לעין וגם המזל היה איתנו. באנו לעבוד קשה והכי חשוב שבאמת בסיטואציה הזאת ניצחנו את המשחק. מנחם מאמן גדול, גם גיא מאמן מצויין. אנחנו קבוצה מספיק טובה והוכחנו את זה השנה, בית"ר קבוצה צעירה שצריכה לבוא לכל משחק ולעבוד קשה בכדי להצליח. אנחנו כל יום באים להתאמן במטרה לעמוד במטרה שהצהרנו והיא פלייאוף עליון. זה לא משנה נגד מי משחקים, כל משחק קשה והוא מלחמה על שלוש נקודות".

שיחת היום בבית"ר ירושלים הייתה החתמתו של הקשר-חלוץ ליביו אנטל. הבעלים אלי טביב התרשם מהשחקן לפני מספר ימים ושוחח מיידית עם המאמן גיא לוי. לאחר שהמאמן אישר, החל מו"מ. הקשר הרומני מרוויח בקבוצתו הטורקית כ-41 אלף יורו לחודש כאשר בית"ר תשלם כ-17 בלבד. לבית"ר אופציה לרכוש את כרטיסו בתום העונה ולהחתימו לשנתיים נוספות.

ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים. : האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
בבית"ר התרשמו לטובה. אנטל/אתר רשמי, : האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

אנטל הגיע אמש לטדי ואמר בסיום: "הייתה אווירה טובה. בטורקיה פחות הלך לי כי זאת קבוצה שצירפה המון שחקנים ולא שיחקתי בתפקיד המקורי שלי. יכולתי לתרום גם שם אך אני לא מצטער, הגעתי לכאן ואעשה הכל כדי להצליח כאן ולעזור לקבוצה. יש שם טוב לישראל ברומניה והגיעו לכאן שחקנים איכותיים כמו אובידיו הובאן שמאוד מרוצה בישראל כך שאני בטוח שבחרתי נכון".

הבעלים אלי טביב אמר אתמול לאנשי בית"ר: "הכי קל היה להביא מישהו בינוני לפני שבוע-שבועיים חיפשנו שחקן איכותי". לגבי לארי קאיודה הוסיף טביב: "הוא גם לא מתלהב לבוא וגם נתניה לא מתלהבים לשחרר. מי שלא רוצה לבוא לבית"ר אז לא בכוח, אנחנו לא צריכים כאן שחקן ממורמר שיהרוס את המרקם".

בנוגע לאריאל הרוש, מתברר כי עורכי הדין של בית"ר ייעצו לטביב כי בסיטואציה הנוכחית ואל מול תביעת אריאל הרוש לשיבוש פעילות של בית"ר עדיף לצדדים לפתור את העניין בתביעות הדדיות ואפשר לשוער לשחק. מעבר לכך, ברגע שהרוש ממשיך בנתניה היא למעשה מחוייבת לשלם לבית"ר את ה-450 אלף ש"ח וטביב מתכוון לתבוע זאת.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"לא מפסיקים לעשות נזק". אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום שבית"ר תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בשל אירועי המשחק, ותואשם בקריאות גזעניות והתפרעות אוהדים. בדו"ח המשקיף מהמשחק נכתב: "בדקה ה-52 הוחלף שחקן הקבוצה האורחת אחמד עאבד. בזמן שהשחקן ירד לכיוון המנהרה, שמעתי מספר אוהדים שישבו ביציע המערבי (שאוכלס על ידי אוהדי הקבוצה הביתית) מקללים אותו, שהסתכלתי שוב על השחקן, ראיתי שהוא מביט לכיוונם של האוהדים והם ממשיכים לקלל אותו וחלקם אף קרא לו "ערבי מסריח", ו-"ערבי זבל". בנוסף, שני אוהדים גם ירקו לעברו.

בבית"ר היה כעס גדול על הקהל על האירועים סביב עאבד וגורם במועדון אף אמר: "הקהל לא לומד, הם בכוח נותנים לבית הדין את האפשרות לתת לנו עונשים. פשוט לא מפסיקים לעשות נזק עם הטמטום הזה. חייבים לעשות לזה סוף אחרת גם טביב יתייאש, זה פשוט מוציא אותו מדעתו העונשים האלה". בבית"ר מתכוננים לערעור בנוגע לעונש הקשה שניתן לקבוצה (הורדת נקודה, משחק רדיוס ללא קהל ועוד אחד עם קהל) ומתכוננים להגיע בצוות משפטי מלא ואף להביא הצהרה מהבעלים אלי טביב. טביב אגב ינחת בארץ במהלך השבוע ואמור להיות בשבוע הבא בסמי עופר במשחק נגד הפועל חיפה.

איציק כהן יעמוד היום לוועדת משמעת פנימית בעקבות האדום שספג בנתניה. עוזר המאמן אורי אוזן יגיע לשימוע באמצעות עורך הדין ניר ענבר. בבית"ר יטענו כי אוזן הפר הסכם שיצא כנגד המועדון בתקשורת ועקב כך לא מגיעים לו פיצויים. הנושא צפוי להגיע לבוררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully