וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסן יחזקאל: "הסתכלנו לאשדוד בלבן של העיניים, מרוצה מהשחקנים"

29.1.2015 / 22:54

מאמן אחי נצרת היה מאושר אחרי ההעפלה לרבע גמר הגביע: "זה היופי בגביע, עם הגרלה טובה ביום בלי הרבה עננים אנחנו יכולים להיות בחצי גמר ובגמר ולא נרגיש". קלינגר: "זה היופי במשחקי גביע"

one

בסיומם של שלושה ימים מרתקים שסיפקו שפע של הפתעות ודרמות הושלמה הערב (חמישי) תמונת העולות לרבע גמר גביע המדינה. אחי נצרת היא הגיבורה הגדולה של הערב אחרי ניצחון ביתי 1:2 על מ.ס אשדוד מליגת העל. מכבי יבנה שהביסה 1:5 את שיכון המזרח והפועל עפולה שטיילה עם 0:3 על מעלות תרשיחא השלימו שלוש נציגות של הליגה הלאומית שמצטרפות ליתר חמש הקבוצות שהבטיחו את העפלתן וימתינו להגרלת רבע הגמר שתתקיים ביום ראשון בשעה 15:30.

רשימת העולות לרבע הגמר:

מכבי פתח תקוה, מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, הפועל כפר סבא, עירוני קרית שמונה, מכבי אחי נצרת, הפועל עפולה ומכבי יבנה.

דייויד גומז שחקן אחי נצרת חוגג. אדריאן הרבשטיין
בטירוף בעילוט. ניסן יחזקאל/אדריאן הרבשטיין

"מעבר לניצחון אני שמח ששיחקנו טוב והגענו להרבה מצבים. הסתכלנו לאשדוד בלבן של העיניים ואני מאוד מרוצה מהבחורים שלי", כך אמר בסיום המשחק ניסן יחזקאל מאמן אחי נצרת והוסיף: "במשחקים כאלה מול קבוצות שהן איכותיות יותר אתה צריך לדעת לסגור נכון ולצאת למתפרצות וניצלנו את זה פעמיים".

המאמן כבר הסתכל על ההמשך: "זה היופי בגביע, עם הגרלה טובה ביום בלי הרבה עננים אנחנו יכולים להיות בחצי גמר ובגמר ולא נרגיש. לגבי ההצלחה בגביע לעומת אי היציבות בליגה: "זה הסימפטום של הכדורגלן הישראלי. אחרי פיק והישג במהלך השבוע כמעט בלתי אפשרי להוריד את השחקנים לקרקע. ראית איך כולם חגגו בסיום כאילו עלינו לגמר גביע. התפקיד שלי הוא להנחית את כולם לקרקע".

על העזיבה הצפויה של אקסברד לקזחסטן: "זה בא לי אתמול בלילה בהפתעה. נצטרך לחפש אלטרנטיבה הולמת. אני הראשון שישמח אם הוא יצליח, כרגע אני לא יודע איך נתמודד עם העזיבה שלו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ניר קלינגר מאמן מ.ס אשדוד. אדריאן הרבשטיין
אכזבה בגביע. ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

"זה מאוד מאכזב. באנו מוכנים, דיברנו לפני המשחק על הדחות של קבוצות מליגת העל וכמה המשחקים האלה קשים כשקבוצות מגיעות עם מוטיבציית שיא", כך אמר המאמן המפסיד ניר קלינגר, "מה שהיה בעוכרינו זה פעמיים חוסר ריכוז בהגנה ואחר כך כבר היינו צריכים לרדוף. וכשאתה צריך לרדוף יש יותר לחץ וזה טבעם של משחקי גביע".

"פתחנו את המחצית השנייה טוב מאוד והיינו בשליטה מלאה ואז ספגנו במתפרצת הראשונה. המשכנו לתקוף אבל היינו כבר לחוצים מדי ולא שקטים ולכן לא הבקענו את השער השני.
זה היופי במשחקי הגביע גם אם מבחינתנו הערב זה מכוער".

המאמן פרגן ליריבה ואמר: "אני מברך את אחי נצרת על הלחימה והעלייה לשלב הבא. אנחנו נצטרך להתרכז בליגה, יש דבוקת קבוצות שנלחמות על מקום בפלייאוף העליון ואני מקווה שנדע להתרומם. אנחנו קבוצה חזקה מנטאלית ואני מאמין שנוכל להתאושש מזה מהר".

דוד רביבו, שבישל שלושה שערים בניצחון מכבי יבנה אמר: "נקבל קבוצה חזקה ברבע הגמר, אבל תמיד אפשר לעבור. יש לנו קבוצה טובה ומנוסה ואני חושב שאפשר לעשות את זה".

שחקני אחי נצרת חוגגים. אדריאן הרבשטיין
החגיגות בשיאן. שחקני אחי נצרת/אדריאן הרבשטיין
ניסן יחזקאל מאמן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
ככה יעשה לאיש. ניסן יחזקאל על הכתפיים/אדריאן הרבשטיין
עופר ורטה שחקן מ.ס אשדוד. אדריאן הרבשטיין
והיה גם צד מאוכזב. עופר ורטה/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully