וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "אם גל מקל יחליט לחזור לאירופה, יש לו בית לחזור אליו"

28.1.2015 / 20:23

לפני המשחק מול ריאל (ה', 21:05, ישיר באתר) מאמן מכבי תל אביב התייחס לאפשרות שרכז הנבחרת יחזור ליד אליהו: "לא דיברו איתו לאחרונה עד כמה שאני יודע". על הבלאנקוס: "בקרב יריות לא ננצח"

קובי אליהו

אחרי שלושה ניצחונות רצופים בטופ 16, מכבי תל אביב תתייצב מחר (חמישי, 21:05, ישיר באתר) אולי למשחק הקשה ביותר שלה, מול ריאל מדריד בבית, במה שהפך לקרב על ראשות הבית. הצהובים, שניצחו בקושי רב את הפועל תל אביב בדרבי ביום שני, רוצים להעפיל על חשבון יריבתם ההיסטורית למקום הראשון בבית בסוף הערב, ובעיקר מעוניינים לשחזר את היכולת שהציגו מול הבלאנקוס במפגש הקודם ביניהם, בגמר היורוליג. מכבי תל אביב תקבל בחזרה את אלכס טיוס, שנעדר מהדרבי בדרייב אין בעקבות פציעה, אך חזר כבר אתמול לאימונים.

גיא גודס מכבי תל אביב. קובי אליהו
אתגר גדול. גודס/קובי אליהו

"לטיוס יש משמעות גדולה מאוד למשחק", אמר מאמן הצהובים גיא גודס לקראת המשחק. "אלכס בשני המשחקים נגד ריאל בעונה שעברה היה מצוין והשתמשנו בו נכון. ריאל תנסה לעשות כל מיני דברים כדי לעצור את ההתגלגלות שלו בפיק אנד רול. יהיה משחק מעניין ואיכותי, החבר'ה שלנו מאוד נחושים. עשינו שני סשנים של וידאו, אבל השחקנים יודעים מה המשמעות של המשחק. נבוא נחושים ונשחק הכי חזק שאנחנו יכולים".

על המטרות שהציב לקבוצתו לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להוריד את ריאל ל-72 נקודות, 74 נקודות מקסימום. נצטרך לשמור, כי האיכות והכלים שלהם מבחינה התקפית גדולים מאוד. במשחק ריצה ויריות לא נצליח לנצח אותם, זה יילך רק דרך ההגנה. בעונה שעברה היו להם מספרים קצת יותר טובים, אבל הם עשו שינויים והחליפו ארבעה שחקנים. הגרעין המשובח שלהם נשאר, ונותר להם אותו סגנון משחק ואותם תרגילים. אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו הולכים. בכל יום נתון אצלם מישהו יכול לעשות הרבה נקודות. אין מישהו אחד לעצור. יש המון כישרון. כדי לנצח את ריאל מדריד צריך לעבוד קשה ולעצור את כולם. הקבוצה שלנו כבר הציבה אתגרים ועמדה בהם בעבר, אני מקווה שכך יהיה גם הפעם".

לסיום, התייחס גודס לאפשרות שגל מקל יחזור לנהל מו"מ עם הצהובים, על רקע העובדה שטרם מצא קבוצה ב-NBA: "היו הפרשים גדולים מאוד במו"מ עם מקל בעבר, אבל אם הוא ירצה, יש לו בית לחזור אליו. לא דיברו איתו ביומיים האחרונים עד כמה שאני יודע, אבל אם הוא יחליט לחזור לאירופה, נקבל אותו בזרועות פתוחות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
גל מקל שחקן ניו אורלינס פליקנס. AP
מכבי תל אביב מחכה. מקל/AP

בריאן רנדל אמר לקראת המשחק: "כולם מאוד מפוקסים, כמו תמיד, מבחינתנו כל משחק מוביל למשחק הבא, אנחנו לא מורידים את הרגל מהגז. מתכוננים למשחק הזה כמו כל משחק, מוכנים להילחם וכמובן לנצח. אני לא הייתי פה בעונה שעברה ולא שיחקתי מולם, כך שאני לא יודע באיזה מצב רוח הם יגיעו למשחק מחר, אני רק יודע שאנחנו צריכים להתרכז בעצמנו וכשאני אומר שאנחנו מתייחסים למשחק כמשחק רגיל, זה אומר שאנחנו מתייחסים לכל משחק כמשחק על האליפות, זה הרגיל שלנו. הם קבוצה עם משחק מעבר מצוין, קלעים טובים ובעיקר הניסיון שלהם".

על אלכס טיוס: "טיוס זה טיוס וכמו תמיד יהיה לו תפקיד חשוב, הוא אתלט וכשרוני וחוסם מצוין וזה מה שהוא תמיד עושה, לא משנה אם הוא כשיר במאה אחוז או בשני אחוזים הוא תמיד משחק חזק ורוצה לנצח, כולנו יודעים שהוא שחקן מפתח עבורנו".

סופוקליס שחורציאניטיס, בריאן רנדל, מכבי תל אביב. קובי אליהו
סופו ורנדל עושים חיים באימון/קובי אליהו
אלכס טיוס, מכבי תל אביב. קובי אליהו
חזר בזמן. טיוס/קובי אליהו

לאסו: "בלאט אולי עזב, אבל גודס ירש ממנו הרבה דברים"

ריאל מדריד ליד אליהו בכושר מצוין. למרות שקרטעה בפתיחת העונה, החבורה של פבלו לאסו תפסה אזימוט לאחרונה, ניצחה בששת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, ושמרה כל הזמן הזה על ראשות הבית בטופ 16 עם ארבעה ניצחונות ומבלי להפסיד. במחזור שעבר הבלאנקוס הרשימו ב-65:83 הביתי על פנאתינייקוס, ובאמצע השבוע בליגה הספרדית יצאו בשן ועין עם ניצחון חוץ בגראן קנאריה. כל שחקני הסגל יעמדו לרשותו של פבלו לאסו, כולל הקפטן הוותיק פליפה רייס, שלעת זקנה נותן את אחת העונות הטובות בקריירה, ומעמיד ממוצעים של 14.8 נקודות ו-7.3 ריבאונדים בטופ 16.

"מצפה לנו משחק קשה וסופר חשוב", אמר פבלו לאסו לקראת המשחק. "מכבי - ריאל מדריד זו קלאסיקה אירופית. למרות שדייויד בלאט עזב, גיא גודס שאב ממנו הרבה וסגנון המשחק נשאר פחות או יותר זהה. אין להם את טייריס רייס, אבל יש את ג'רמי פארגו. כל השחקנים שלהם זריזים בהגנה, הם מורידים את היריבות לאחוזים נמוכים מהשדה, וקשה מאוד לעצור אותם במתפרצות. יהיה חשוב לא לאפשר להם לרוץ ולשחק בחכמה".

מאמן ריאל מדריד פבלו לאסו. מגד גוזני
מצפה למשחק קשה. פבלו לאסו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully