וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדו קמארה מחבל בנקודה הלבנה לפני הפנדל של בוזגלו

25.1.2015 / 18:45

צילום מהיציע, שפורסם באתר "כדורגל שפל", חושף כיצד שחקן הרכש החדש של מכבי חיפה דורך על נקודת העונשין לפני הבעיטה של בוזגלו. חיפה הודיעה: נחרים את המנויים לאוהדים מתפרעים. טרם סוכמה העברת שכטר, המגעים נמשכים

one

החמצת הפנדל של מאור בוזגלו אמש (שבת) גררה, בסופו של דבר, קיתונות של בוז, אחרי שהבעיטה שלו הלכה לשמיים. אחרי ההחמצה שלו, מכבי חיפה קיבלה פנדל משלה וניצלה אותו כדי לנצח 0:1 את הפועל באר שבע ולחגוג ניצחון ליגה ראשון של המאמן הנכנס מרקו בלבול. אבל כעת מתברר כי נסיבות ההחמצה של בוזגלו היו מעט משונות.

קטע וידאו קצר שצולם מהיציע, ופורסם באתר "כדורגל שפל", חושף כיצד קשרה החדש של מכבי חיפה מדו קמארה "מחבל" בנקודה הלבנה רגע לפני הבעיטה, ומנכס לעצמו את ההחמצה מיד אחר כך, עם חגיגה לצד חבריו. צפו בקטע ושפטו - האם זה מה שהוביל לפספוס הגדול של בוזגלו?

צפו בוידאו שנחשף באתר "כדורגל שפל"

והנה התוצאה של הפנדל הזה

ובינתיים הירוקים הודיעו הערב על שורה של סנקציות שינקטו כנגד אוהדים מתפרעים, זאת בעקבות האירועים האחרונים שהביאו את המועדון לבית הדין. נגד מכבי חיפה עומד עונש רדיוס על תנאי מהשבוע שעבר, ולאחר המשחק בבאר שבע, במהלכו פרץ אוהד לכר הדשא והושלכו חפצים למגרש, היא עשויה לספוג עונש קשה של שני משחקים מחוץ ל"סמי עופר". בסך הכול בשני המשחקים האחרונים נתפסו תשעה אוהדים של הקבוצה.

"בעקבות האירועים ובאמצעות טכנולוגיה מתקדמת של צילומי אבטחה במעגל סגור ומאמץ מודיעיני רב, נעשה את כל מה שניתן על מנת להגיע לאותם פורעי חוק ולמצות איתם את הדין", נמסר בהודעה של מכבי חיפה, שהחליטה לנקוט בצעדים הבאים: ביטול כרטיס המנוי של אותו אדם, הגשת תלונה פלילית במשטרה, הגשת תלונה אזרחית בבית המשפט והכנסת פורעי החוק ל"רשימה שחורה" אשר תמנע מהם את הזכות לרכוש מנויים או כרטיסים למשחקי הקבוצה. חיפה תעמוד לדין ביום רביעי הקרוב בגין הסעיפים הבאים: התפרעות אוהדים, פגיעה על ידי אוהדים, התפרצות לשדה המשחק.

אוהד של מכבי חיפה שפרץ למגרש. ברני ארדוב
האוהד שפרץ אל הדשא ופונה על ידי כוחות האבטחה, אתמול/ברני ארדוב

ומה בענייני הרכש? נושא איתי שכטר טרם סוכם, ונראה כי סיכום סופי לא יושג הלילה. הסיבה לכך נעוצה בין היתר במחלוקת על סעיפים מסוימים וכן העובדה שמדובר ביום ראשון בשבוע, בו לא עובדים ברחבי אירופה. נאנט שהובסה אתמול 4:0 במונפוליה תארח בשבת את ליל של וינסנט אניימה, ובמועדון מקווים להשיג סיכום הרבה קודם לכן. על פי דיווחים שונים בצרפת העסקה מתקדמת. בחיפה מעריכים שתשובה סופית בעניין החלוץ תתקבל עד מחרתיים.

עדכון ראשון: 15:01

הירוקים חוגגים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully