וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה הציעה לשלם שליש משכרו של גבאי, חיפה סירבה

21.1.2015 / 19:34

המגן תורגל בהרכב של הירוקים עקב פציעתו של אייל משומר, והצדדים ימשיכו לנהל משא ומתן. הלוזונים רוצים גם את אלמוג אוחיון. קוסטדין אזורוב קיבל הצעה נוספת מקזחסטן

one

מכבי פתח תקוה הגישה למכבי חיפה הצעה לשלם שליש משכרו של אלעד גבאי, ונתקלה בסירוב. ביום חמישי ימשיכו הצדדים לנהל משא ומתן, אך במכבי חיפה הבהירו כי לא תהיה מוכנה לשלם את רוב שכרו של השחקן, וכי הלוזונים יצטרכו לשלם יותר כדי לקבל את גבאי לשורותיהם. גבאי אף תורגל היום באימון בהרכב מכבי חיפה, משום שאייל משומר פצוע וייעדר כשבועיים. עדיין לא ברור האם יפתח מול הפועל באר שבע, אבל במועדון ציינו כי לא תהיה מניעה לשחררו גם אחרי המשחק. בימים האחרונים נערכו מספר שיחות בין גבאי וסוכנו אבי נמני לבין רן בן שמעון, אז אישר המאמן כי הוא יקלוט את השחקן ברגע שיקבל שחרור.

בפתח תקוה מנסים לסכם סופית את עזיבתו של קוסטדין אזורוב ולצרף במקומו חלוץ זר. החלוץ הבולגרי קיבל הצעה נוספת מהליגה הקזחית ושוקל אותה. אלמוג אוחיון מהפועל חיפה נמצא גם הוא ברשימות של בן שמעון. כרגע המטרה היא להתחזק בזר אחד, ולכן נראה כי הישארותו של הבלם איבן הרצג אינה מוטלת בספק. אם פתח תקוה תצליח להחתים חלוץ ממכבי חיפה (אלון תורג'מן או שון וייסמן על הפרק) או כל חלוץ ישראלי אחר, היא תחפש קשר אחורי זר.

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה. טל לוי
במכבי חיפה ציינו כי לא תהיה מניעה לשחררו גם אחרי המשחק נגד באר שבע. אלעד גבאי/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully