וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: הסעיף שהפועל תל אביב טוענת שאיל ברקוביץ' הפר

עוד לפני ההתפטרות, המלחמה בין המועדון למנהל המקצועי עלתה שלב. לוואלה! ספורט נודע כי בחוזהו קיים סעיף אשר אוסר עליו להתבטא כנגד בעלי המניות. "הוא עבר עליו כמה פעמים. נשתמש בסעיף אם ידרוש פיצויים". מה הוביל לקצר בין ברקוביץ' לדומב?

one

מלחמת הפועל תל אביב נגד איל ברקוביץ' עולה שלב. עוד לפני הודעת ההתפטרות, בהפועל תל אביב כבר הכינו תכנית מגירה למקרה שידרוש פיצויים, כשלוואלה! ספורט נודע כי לברקוביץ' ישנו סעיף בחוזה ולפיו אסור לו להתבטא בתקשורת כגד בעלי המניות.

המשמעות היא שאם ברקוביץ ידרוש פיצויים, ולו אפילו של חודש אחד, הפועל תל אביב תפעיל את אותו סעיף בחוזה שהמנהל המקצועי הפר כמה פעמים העונה. "לפחות בחמישה מקרים העונה איל הפר את החוזה שלו", אמר גורם בכיר בקבוצה. "יש לנו את האפשרות לדרוש ממנו פיצויים על נזקים שהוא עשה למועדון".

מהפועל נמסר בתגובה לידיעה: "המועדון אינו נוהג לדון בתקשורת בפרטי החוזים של עובדיו".

איל ברקוביץ' התפטר מהפועל תל אביב: "הוא כשל ויצא כאוס"

איל ברקוביץ' בהפועל תל אביב: כל הדרך לסוף ידוע מראש

איל ברקוביץ', המנהל המקצועי של הפועל תל אביב. קובי אליהו
הסעיף שאמור היה לסתום לו את הפה. איל ברקוביץ'/קובי אליהו

חיים רמון כבר נטל לעצמו את העניינים המקצועיים והחליט כי הוא מעוניין לשחרר את שלומי אזולאי מהמועדון אם תהיה קבוצה שמעוניינת לשלם את חוזהו וזה גם ללא ידיעת ברקוביץ. ועד לסיום חלון העברות ינסו להשתחרר מחוזהו של אזולאי ובמקומו להחתים מגן שמאלי או קשר אחורי בקבוצה. בהפועל הביעו אכזבה ששחררו את גוזלן מהקבוצה ואזולאי נשאר.

עוד בצד המקצועי נוצר אמש קצר בין ברקוביץ' למאמן אסי דומב. אתמול בהפסקת המשחק בטדי דרש ברקוביץ' מדומב להעלות את משה אוחיון למחצית השנייה וזה התעלם מהדרישה. בהפועל טוענים כי משום כך הייתה אכזבה גדולה של המנהל המקצועי מהמאמן והוא רצה לפטרו, אך בסופו של דבר הוא זה שעזב קודם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חיים רמון יו"ר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
דחק את ברקוביץ' הצדה גם בנוגע לעניינים המקצועיים. חיים רמון/ברני ארדוב

בנושא אחר, הפועל בסכנת אי רישום לאירופה. מתברר כי ההלוואה שהמועדון לקח בימים האחרונים מבנק דיסקונט על סכום של כ-5 מיליון שקלים עשוי למנוע ממנו להירשם לאירופה. כבר בעונה שעברה קיבל המועדון התראה מאופ"א כי יש לו יותר מדי הלוואות, דבר שעשוי למנוע את הרישום. ההלוואה האחרונה עלולה לחרוץ את הדין בעניין ולמנוע מהפועל לשחק באירופה בעונה הבאה. "זה דבר שיוכרע בסוף העונה", אמר גורם בבקרת התקציבים. הפועל תצטרך להזרים כספים נוספים שלא בהלוואות ובסוף השנה אופ"א תחליט אם הם עומדים בקריטריונים של קבוצה הרשאית להירשם לאירופה.

בהפועל הגיבו ואמרו: "במצב של הקבוצה, הדרך היחידה שלנו לחשוב על אירופה היא דרך הגביע. יש לנו בעיות מקצועיות וניהוליות גדולות מזה. אם הדבר יהיה רלוונטי, נפתור את הבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully