וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה דוהרת, אוסטווינד מזכיר לעטר המאמן את עטר השחקן

11.1.2015 / 8:24

אחרי 10 נקודות בארבעה משחקים בהפועל חיפה אומרים ש"אפשר להגיע לפלייאוף העליון". עטר סיפר שהוא עובד בצורה מיוחדת עם הקשר שזכה למחמאות גדולות. שמו של מרגוליס הועלה כמועמד

one

בהפועל חיפה מלאי מחמאות לאור אוסטווינד שמגלה יכולת מצוינת בתקופה האחרונה. בסיום המשחק אתמול (שבת) בו הקבוצה גברה על מכבי נתניה 0:2, המאמן ראובן עטר אף אמר שהוא עובד עם הקשר בצורה מיוחדת כי הוא מזכיר לו את עצמו כשהיה שחקן. אוסטווינד כבש אתמול את השער השני וגם התבלט לכל אורך המשחק. לקשר אין חוזה לעונה הבאה, אולם ברור שהבעלים יואב כץ ירצה לראות אותו ממשיך.

כשנשאל אתמול אם לדעתו במ.ס אשדו מצטערים עלך הפיצוץ במו"מ איתו בקיץ, השיב אוסטווינד: "נשארתי בהפועל חיפה שזה משהו שרציתי והכי חשוב שהולך לנו. הקבוצה בתקופה טובה וכשכולם עובדים וכולם טובים אז קל להתבלט. אני חלק מהקבוצה, אמנם הבקעתי שער, אבל כולם טובים וכולם עובדים כבר תקופה. דברים התפקששו כשהייתי צעיר יותר ועובדים טוב יותר היום".

בקבוצה מרוצים גם ממהראן לאלה ועטר אמר שהסיבה שז'רקו קוראץ' לא שיחק היא בגלל שלאלה הצטיין. נראה שבהמשך שני החלוצים עשויים להשתלב ביחד בהרכב. בחיפה מחפשים עוד חיזוק של זר בעמדה התקפית ואם זה יהיה חלוץ, טוסיין ריקטס צפוי לקבל שחרור. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, מעמדו של הקנדי לא יציב, אך אם יגיע קשר התקפי הוא גם עשוי להישאר. שמו של קשר מכבי תל אביב, גאל מרגוליס, הועלה כמועמד ובחיפה יבחנו את האפשרות לשאול אותו מהאלופה.

בחיפה מרוצים מאוד מהמומנטום החיובי (10 נקודות מ-12 אפשריות ברבעת המשחקים האחרונים) וכבר מסתכלים למעלה. "עם קוראץ' ועוד שחקן או שניים, אנחנו יכולים להיות בפלייאוף עליון", אמר שחקן בקבוצה, "לקח זמן עד שנכנסו לעניינים וראובן מצא את האיזון הנכון, אבל אנחנו לא נופלים מהרבה קבוצות בליגה הצמודה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully