וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: בן מלכה חתם עד תום העונה

25.12.2014 / 16:03

הקשר, ששיחק בעונה שעברה במכבי נתניה, הרשים באימונים ויעבור לקבוצה בהעברה חופשית. דריכות רבה במועדון לקראת מכבי חיפה בשבת, ז'רקו קוראץ' יעבור בקרוב להפועל חיפה

שחקן הפועל רעננה בן מלכה. קובי אליהו
חיזוק לבית"ר. בן מלכה/קובי אליהו

בית"ר ירושלים מתחזקת: שחקנה של מכבי נתניה בעונה שעברה, בן מלכה חתם היום (חמישי) עד סוף העונה בקבוצה מהבירה ויהיה שחקן הרכש הראשון של הקבוצה לקראת ינואר. מלכה, שבתחילת העונה הבין שהוא לא בתוכניות של נתניה, התאמן בעכו אך למעשה לא שיחק תקופה ארוכה כאשר בבית"ר מאמינים שהכשרון הצעיר יוכל להתפתח בקבוצה והוא חתם על חוזה לחצי שנה עם אופציה של הקבוצה לעונה נוספת.

במקביל, בקבוצה ממשיכים להתכונן למשחק מול מכבי חיפה ביום שבת כאשר בבית"ר יודעים שהפסד נוסף יגביר אפילו עוד יותר את מפלס הלחץ שהמועדון שרוי בו בתקופה האחרונה. אלי טביב ממשיך לתת גיבוי למנחם קורקצי אך הפסד לחיפה עשוי להגביר משמעותית את הלחצים על הבעלים ליצור זעזוע.

לגבי החלוץ ז'רקו קוראץ', הרי שבבית"ר מחכים לחתימת העסקה רשמית והעברתו להפועל חיפה. קוראץ' עצמו אמר לסביבתו שהוא מעוניין מאוד לעבור לחיפה בייחוד לאור היחס לו הוא זכה מטביב לאחרונה ושהוא כבר מחכה לשחק במדי הקבוצה בה כיכב בעונה שעברה. בשלב זה לא ברור אם קוראץ' יהיה בסגל למשחק מול חיפה אך אם יואב כץ יחתום רשמית על החוזה ניראה שקוראץ' לא ישחק יותר במדיה של בית"ר עד ינואר אז יעבור רשמית לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully