וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס במסר לטיוס: "יש תקופות שצריך לשחק בהן גם עם כאבים"

22.12.2014 / 8:49

מאמן מכבי תל אביב ביקש משחקניו לתת הכול בשבוע שכולל גם משחקי גביע, הסנטר טוען שהקרסול כואב לו. גודס: "הרופאים שלנו אורתופדים בכירים והדיאגנוזה לא הראתה דבר". דיווח בצרפת: הצהובים מתעניינים בפורוורד אדריאן מורמן. מזרחי: חוזהו של מאריץ' יוארך בחודש

מכבי תל אביב השיגה אמש (ראשון) ניצחון שמיני רצוף בכל המסגרות, אחרי שגברה על הפועל חולון בחוץ בתוצאה 87:100. בסיום המשחק ביקש גודס לתת הכול על המגרש לקראת משחקי הגביע, אולם נראה שהמחלוקות סביב הקרסול הפגוע וחזרתו לפרקט של אלכס טיוס צפות מחדש. טיוס טוען שהוא לא כשיר לשחק. על כך אמר גודס אמש במסיבת העיתונאים: "לגבי אלכס טיוס, אנחנו חווים את אותו הדבר לגבי הקרסול שלו, יש לנו שבוע של גביע ונצטרך את כולם בריאים. יש תקופות שצריך לשחק בהן גם עם כאבים, וזה נכון לשבוע הזה. הרופאים שלנו הם אורתופדים בכירים, הם בדקו את טיוס והדיאגנוזה לא הראתה שום דבר. טיוס אבל טוען שכואב לו, ואני לא יכול לאלץ אף אחד לשחק. בשבוע הזה פחות מעניין אותי כאבים, אלו משחקי נוקאאוט וצריך להגיע לשבוע הזה". במקביל במכבי תל אביב יעקבו אחר מצבו של יוגב אוחיון, שנפצע בברכו במהלך המשחק אמש.

ניצחון שמיני רצוף למכבי תל אביב, לנדסברג להט מול חולון

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
גודס: "בשבוע הזה פחות מעניין אותי כאבים, אלו משחקי נוקאאוט וצריך להגיע לשבוע הזה". טיוס/קובי אליהו

בתוך כך, בקבוצה רוצים להגיע להחלטה לגבי חיזוק הסגל. ראשי הקבוצה ייפגשו עם הצוות המקצועי לדון בכך. המאמן גיא גודס שוחח עם גל מקל, כשבמקביל אבי אבן ערך עם מקל פגישה. הצהובים לוחצים על מקל להצטרף לקבוצה, אך טרם קיבלו תשובה סופית מהשחקן. יש לציין כי גם הפועל ירושלים, שבעליה אורי אלון נפגש עם מקל בניו יורק, מחזרת נמרצות אחר השחקן.

בכלי תקשורת בצרפת מדווח שמכבי תל אביב מתעניינת בפורוורד לימוז' אדריאן מורמן (26, 2.03). למורמן ממוצעים של 14.8 נקודות, 9.6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים בליגה הצרפתית העונה. מורמן, המשחק גם בנבחרת צרפת, רשם ביורוליג ממוצע של 9.2 נקודות (41.7 אחוז מהשדה) ו-6.7 ריבאונדים ב-27 דקות למשחק.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ממתין לתשובה ממקל. גודס/קובי אליהו

לגבי אלכס מאריץ', טרם הוחלט סופית לגבי עתידו. חוזהו של האוסטרלי יסתיים השבוע, אולם ישנם גורמים בהנהלה שסבורים שהוא כבר מכיר את המערכת ואם יוריד בשכרו, לא מן הנמנע שהוא ימשיך. שמעון מזרחי אמר היום לגל"צ כי חוזהו של הסנטר אכן יוארך בחודש, בשכר מעט נמוך יותר. במקביל בקבוצה רוצים להשאיל את נייט לינהארט, כפי שפורסם כאן אמש, הקבוצה מהצפון אף הגיעה להבנות עם נייט לינהארט וכעת מחכה לשחרורו ממכבי תל אביב שבינתיים מתמהמהת בנושא, מה שאומר שנהריה לא תמתין לשחקן מעבר לימים הקרובים. לשחקן יש עוד הצעות מאירופה.

הסקאוט של מכבי תל אביב ייפגש עם גל מקל בארה"ב, אורי אלון כבר נפגש עמו

אלכס מאריץ' שחקן מכבי תל אביב מול לימוז'. ברני ארדוב
ימשיך בכל זאת? מאריץ'/ברני ארדוב

ג'רמי פארגו סיכם: "ניצחנו את חולון, בשני המשחקים האחרונים הגענו לתוצאה גבוהה. לדעתי ההבדל מלפני כמה שבועות נעוץ בכך ששום דבר לא לא הולך ישר, כל קבוצה רוצה שיהיה לה קליק, יש לנו עוד מספר דברים לשפר ואני חושב שנצליח בכך".

על לוח הזמנים הצפוף של מכבי תל אביב ומשחקי הגביע אמר פארגו: "יש לנו כמה משחקים. צריךלהיות מרוכזים, לקחת משחק אחר משחק ולנצח את כל המשחקים. איך ניגש למשחק מול עפולה? כולם מודעים שאפשר 'להחליק' מול יריבה ולהפסיד, לא משנה מול מי אתה משחק, גם אם זו שיקגו בולס של ג'ורדן, צריך להגיע לכל משחק, לקחת כל משחק ולנצח".

מרקיז היינס סיכם: "הוצאנו לפועל את תוכנית המשחק שלנו מול חולון. יש לנו עכשיו שני משחקי גביע. אנחנו צריכים לדאוג למה שצריך ולבוא למשחקים האלו כפי שצריך".

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. קובי אליהו
ממוצעים נהדרים בדצמבר. דווין סמית'/קובי אליהו

דווין סמית' נבחר לשחקן חודש דצמבר ביורוליג, והוביל את הצהובים למאזן 0:3. אלופה אירופה נכנסה לחודש במאזן 3:4, וסיימה אותו במאזן 3:7 כשסמית' תורם ממוצע מצוין של 20.7 נקודות (57% מהשדה), 6.7 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-2 חטיפות. בנוסף, סמית' רשם 25.7 נקודות מדד בממוצע החודש. זאת הפעם העשירית ששחקן ממכבי תל אביב מוכתר לשחקן החודש ביורוליג. הפעם האחרונה שבה סמית' היה מצטיין החודש הייתה במרץ 2013. במית' הוא הראשון במכבי תל אביב שמוכתר פעמיים לשחקן החודש ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully