וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטווינד: "ראובן ג'נטלמן, הוא לא מראה לחץ ואנחנו מחזירים לו"

21.12.2014 / 8:59

הפועל חיפה חגגה את הניצחון על עכו, והקשר סיפר על התמיכה של השחקנים במאמן. שחקן: "עדיין יש הרבה בעיות, ואנחנו מהקבוצות החלשות בליגה. אנחנו חייבים קשר וחלוץ שיגיעו בינואר"

one

חגיגות גדולות נרשמו בחדר ההלבשה של הפועל חיפה בסיום הניצחון 0:1 על הפועל עכו, כשבמועדון יכולים לנשום לרווחה אחרי תקופה קשה מאוד. מי ששמח אולי יותר מכולם היה המאמן ראובן עטר, שמעמדו היה מעורער מאוד לפני המשחק. גם כעת נראה שאם לא תהיה המשכיות לניצחון, עטר עדיין לא יהיה בטוח במעמדו, אך ללא ספק הוא קיבל מרווח נשימה עם ניצחון בשבת. בקבוצה החמיאו בעיקר לכושר הגופני ולאופי של השחקנים, ואחרי שרשמו את הניצחונות הקודמים העונה בתוספת הזמן, הפעם הצליחו השחקנים לשמור על יתרון למרות שהיו בעשרה שחקנים כמעט לאורך כל המשחק. "אין ספק שאנחנו מוכיחים שאנחנו יכולים לשחק בקצב גבוה במשך 90 דקות, ושיש לנו אופי טוב", אמר שחקן בקבוצה, "אבל עדיין יש הרבה בעיות בקבוצה ואנחנו עדיין מהקבוצות החלשות בליגה. אנחנו חייבים קשר וחלוץ שיגיעו בינואר, אחרת המצב לא טוב".

יובל שבתאי שחקן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
סוף סוף מחייכים בהפועל חיפה/ניב אהרונסון

מי שזכה לביקורות היה קובי דג'אני, לאחר שבקבוצה לא אהבו את האדום שספג בדקה מוקדמת יותר. גם טוסיין ריקטס, שהוחלף בשלב מוקדם, זכה למעט ביקורות על כך שבתחילה ירד בהפגנתיות ישירות לחדר ההלבשה, אך העובדה שחזר מהר מאוד אל הספסל ובסיום חגג עם השחקנים בחדר ההלבשה, הביאו לכך שבקבוצה לא יענישו את השחקן. "בניגוד לקאלונאס, מדובר בדמות חיובית", אמר גורם במועדון, "הוא לא אהב להתחלף, אבל אף אחד לא אוהב".

"לא היה אתמול משהו שונה", אמר הקשר אור אוסטווינד, שזכה גם הוא למחמאות על יכולתו. "בכל המשחקים אנחנו מחויבים ואנחנו עובדים קשה. קיבלנו אדום במצב לא קל, אבל התעלינו על עצמנו והגיע לנו לנצח. לאור המצב בתחתית היינו חייבים את הניצחון הזה. בתקופה האחרונה אנחנו נראים יותר טוב, מגיעים למצבים ושולטים. הניצחון חשוב ויש הרבה אמוציות אחרי משחק כזה, אבל השמחה עדיין מאופקת כי המצב עדיין לא אידיאלי". על מעמדו של המאמן אמר הקשר: "ראובן מתנהג כמו ג'נטלמן והוא תמיד מאחורינו, הוא לא מראה לחץ ואנחנו מחזירים לו על המגרש". בחיפה בינתיים חושבים על חיזוק כשהמטרה לחזק את הקבוצה בקישור ובחוד. השם הבולט בינתיים הוא שמו של ז'רקו קוראץ', כשבחיפה מחכים להחלטה סופית של בית"ר לגביו. גם שמו של תומר סוויסה עלה כאפשרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ראובן עטר מאמן הפועל חיפה. ניב אהרונסון
למרות הניצחון מעמדו עדיין אינו בטוח. עטר/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully