וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: לוקאס סאשה עשוי לעזוב בתום העונה

18.12.2014 / 19:49

הקשר הברזילאי דרש העלאה של 20 אחוז בשכרו, המנהל המקצועי איל ברקוביץ' דחה אותו. חוזהו מסתיים בתום העונה. "אנחנו מאמינים שהצדדים ייפגשו באמצע הדרך וחוזהו יוארך"

one
לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לקזחסטן? סאשה/ברני ארדוב

קשר הפועל תל אביב לוקאס סאשה צפוי לעזוב את המועדון בסיום העונה, אם בשבועות הקרובים לא יחתימו אותו על חוזה חדש. בשבועות האחרונים ניהל סאשה משא ומתן עם הפועל תל אביב על חוזה חדש בקבוצה. הקשר דרש העלאה של לפחות כ-20 אחוז בשכרו, אך נדחה על ידי המנהל המקצועי איל ברקוביץ' בשל הבעיות הכלכליות שיש למועדון.

לוואלה! ספורט נודע כי השחקן מחזיק בהצעות ממועדונים בקזחסטן, שם אחיו משחק בליגה הקט-רגל ונחשב לכוכב גדול. בינואר הקרוב סאשה יוכל לנהל משא ומתן עם קבוצות מחוץ לארץ ואם בהפועל לא יזדרזו להחתימו, ייתכן שהוא לא ימתין ויחתום בקבוצה אחרת באירופה. גורם במועדון אמר היום בעניין זה: "הציעו לו חוזה חדש עם העלאה ועוד אין הסכמות מצד סאשה. הוא שחקן מוערך וחשוב, שהתחבר בצורה אופטימלית גם לרוח המועדון. אנחנו מאמינים שהצדדים ייפגשו באמצע וחוזהו ייארך".

מעבר לכך, הפועל ממשיכה בהכנות למשחק בשבת הקרובה מול מכבי נתניה. המאמן אסי דומב עדיין מחפש לעשות שינויים בהרכב שיביאו לו ניצחןן ראשון אחרי ארבעה הפסדים ברציפות. המגן ליאור לוי יחזור להרכב לאחר שהחלים מפציעתו. עדיין לא ברור אם זה יהיה על חשבונו של מוחמד אבו אל היג'א או על חשבונו של אברהם צ'וקול. עוד שחקן שצפוי לחזור להרכב הוא ישראל זגורי. הקשר היה מצוין השבוע באימונים ויקבל את מקומו של רמזי ספורי בקישור. לעומתם, על פי התרגול היום באימון, שובל גוזלן אמור לרדת לראשונה לספסל ואת מקומו בהרכה יתפוס עדן שרם, שיעלה לראשונה בהרכב הקבוצה העונה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully